ויראלי

10,000 אירו על סרטון טיקטוק: התחרות ששברה את שוק הרשתות החברתיות

תחרות הסרטים הקצרים של טיקטוק בפסטיבל קאן יוצאת לדרך. בפעם השלישית ברציפות יוצרים יוכלו להגיש סרטים קצרים לתחרות TikTokShortFilm# הבינלאומית של טיקטוק. הזוכים יוזמנו לפסטיבל קאן להציג את עבודתם, לקבל הכרה ברחבי העולם, ולזכות בפרסים בסך אלפי דולרים
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
כשותפה הרשמית של פסטיבל קאן טיקטוק משיקה את תחרות TikTokShortFilm, שנמצאת כעת בשנתה השלישית. התחרות מספקת ליוצרים הזדמנות להציג לעולם את הסרטים הקצרים שלהם ולהתגלות על ידי יותר ממיליארד איש. יוצרים המעוניינים להשתתף יוכלו להגיש את מועמדתם עד 15 במרץ. התחרות פתוחה ליוצרים מלמעלה מ-55 מדינות, ביניהן ישראל.
ההשתתפות מותנית בהעלאה לטיקטוק של סרט קצר בן דקה ומעלה בצילום אנכי על פי הפורמט הנהוג בפלטפורמה, תוך שימוש בהאשטאג TikTokShortFilm#. הזוכים בשלוש הקטגוריות (המנצח הגדול, התסריט הטוב ביותר והבימוי הטוב ביותר), ייבחרו על ידי חבר שופטים עטור שבחים ויוזמנו על ידי טיקטוק להציג את עבודתם ולקבל את פרסיהם במהלך טקס TikTokShortFilm# שיתקיים בקאן (צרפת), בזמן הפסטיבל ה-77 של קאן.
 
הזוכה הגדול יקבל פרס כספי של 10,000 אירו, ואילו הזוכים בקטגוריות התסריט הטוב ביותר והבימוי הטוב ביותר יקבלו 5,000 אירו כל אחד לתמיכה בפרויקטים היצירתיים הבאים שלהם. בכך שהיא מציעה לאנשי קריאייטיב ברחבי העולם דרך חדשה וחדשנית לגשת לסיפור סיפורים, טיקטוק משפיעה באופן חיובי על תעשיית הבידור והקולנוע הממשיכה להתפתח.
 
בשנה האחרונה נוצרו יותר מ-2 מיליון סרטונים עם ההאשטאג TikTokShortFilm#, שרשם עלייה של כמעט 180% בסרטונים שנוצרו לעומת 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה