ויראלי

נפתלי בנט: "דו''ח המבקר מזים קמפיין מרושע של מכונת הרעל נגדי"

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, פרסם היום בעמוד הטוויטר שלו את דעתו בנוגע לדו''ח מבקר המדינה כנגדו: "שקרים רבים שהוזמו בדו''ח, בוחר לא לעסוק עוד בנושא"

מערכת ice |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נפתלי בנט, ראש הממשלה לשעבר, פרסם היום (שלישי), בעמוד הטוויטר שלו את דעתו בנוגע לדוח מבקר המדינה, לפיו בתקופת כהונתו של בנט, הוציאה המדינה כ-25 מיליון שקל על מיגון מעונו הפרטי.
בנט כתב: "דו"ח המבקר שפורסם היום מזים לחלוטין קמפיין מרושע של מכונת הרעל כנגדי. המבקר קובע כי לא שיפצתי את ביתי בחמישים מיליון וגם לא בחמישה שקלים".
עוד הוסיף בנט: "המבקר קובע כי ביתי הפרטי לא הושבח, בניגוד לשקרים שהופצו ותפסו אחיזה לצערי. המבקר מאשר כי הכסף הוצא על אבטחה ומיגון של ביתי ברעננה, בזמן שהמעון בבלפור נכנס לתהליך שדרוג בטחוני על בסיס הנחיית השב״כ. יש שקרים רבים שהוזמו בדו״ח, אבל בזמן שחיילינו בחזית אני בוחר לא לעסוק עוד בנושא".
כאמור, לפי דו"ח המבקר מכספי המדינה הוקצו בשנים האחרונות עשרות מיליוני שקלים למיגון המעונות הפרטיים של ראשי הממשלה שכיהנו בשנים האחרונות, נתניהו, בנט ולפיד. כ-25 מיליון שקלים הועברו למיגון הבית של בנט ברעננה.
 
לפי המבקר, עבור ביתו של רה"מ לשעבר נשכרו אמצעי אבטחה ומיגון זמניים בסך כ-9.5 מיליון שקל, תאי שירותים ניידים בסך של כ-103 אלף שקל בחודש וגנרטורים בסך של כ-390 אלף שקלים לפריט בחודש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל (ל"ת)
    אולי פשוט המבקר צודק 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שמו על הבית שלך 25 מליון יא אשפה. אדם חזיר. (ל"ת)
    ניר 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור