ויראלי

קורין גדעון חושפת את ההשפלה: "תטפלי קצת בילדים שלך, גועל נפש"

קורין גדעון, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה עוקבת שמטיחה בה דברים קשים אותה על בסיס קבוע מזה שנתיים ברשתות החברתיות: " כמה את עפה על עצמך, תטפלי קצת בילדים שלך כל היום עסוקה בעצמך, גועלית, שוויצרית אחת, תמיד טענות, גועל נפש, מפונקת". מנחת הטלוויזיה החליטה לשים סוף להשפלות
מערכת ice |  1
קורין גדעון (צילום פייסבוק/ קורין גדעון)
קורין גדעון, מנחת הטלוויזיה, חשפה היום (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה סדרה של סטורים בהם תגובות קשות ומשפילות במיוחד שספגה ברשתות החברתיות מאחת העוקבות שלה, שמסתבר כי היא פועלת נגדה בצורה שיטתית - וגדעון ממש לא נותרה חייבת.
בסטורי הראשון שהיא העלתה כתבה לה אותה עוקבת: "קוטרית, הכל עשו לך", כאשר גדעון מגיבה: "אני קוטרית ואת חסומה". בהמשך, הבחינה גדעון כי מדובר כאמור באותה עוקבת וחזרה על כלל ההודעות שהיא שלחה לה בשנתיים האחרונות.
אותה עוקבת כתבה לה: "כמה את מחזיקה מעצמך, כמה חופרת, סנובית ברמות, כשאת בהיריון את יותר חופרת, חיים קשים יש לך, נודניקית, את כל כך אנטיפתית לילדה, בשביל מה עשית ילדים אם את כל היום רק מקטרת? כמה את עפה על עצמך, תטפלי קצת בילדים שלך כל היום עסוקה בעצמך, גועלית, שוויצרית אחת, תמיד טענות, גועל נפש, מפונקת". בתגובה כתבה גדעון: "שאפו על ההתמדה, חיימי".
בסטורי האחרון שהעלתה עם הודעות שקיבלה מאותה עוקבת היא חשפה כי זו כתבה לה "כמה את יפה", אך על גבי כך כתבה גדעון: "פה חשבתי כבר שהתפלקה לה מחמאה. אבל היא תיקנה כפרה עליה", כשהעוקבת כתבה בהודעה נפרדת "עפה", כשההודעה המלאה הייתה: "כמה את עפה על עצמך, תטפלי קצת בילדים שלך כל היום עסוקה עם עצמך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מתיחס לשונאים?
    עבור 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תיתחסי אני גידלתי את הילדים צמוד אלי ומפלצות ניסו להשחיר את.שמייי.....מי ששונא תמיד ישחיר.....
    סגור