ויראלי

הצל תוקף לאחר התיעוד החריג: "לפרוץ ולעצור את הנאצי הזה"

בפוסט באינסטגרם, יואב אליאסי, "הצל", חושף בית בתל אביב אשר מעטור בסמלים נאצים. "בית מעוטר בסמלים נאצים ולאף אחד לא מזיז...בושה לא למדנו כלום"
מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יואב אליאסי ,"הצל", פותח את היום (ראשון) כאשר הוא חושף בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, תמונה של בית בתל אביב עם סמלים נאציים, הוא לא נשאר אדיש ותקף בחריפות: "תל אביב יפו רחוב אילת 37. בית מעוטר בסמלים נאצים ולאף אחד לא מזיז. זה מה שכותב לי האזרח שצילם: התקשרנו למשטרה מהבוקר (10) הייתה ניידת של סל"ע אך לא עשו כלום"
הוסיף הצל: "גם לעירייה ואמרו שהיא אפשר למחוק כי זה בקומה שניה ובמרפסת פרטית של בן אדם והם מוחקים רק אם זה ברחוב (קומה ראשונה) מה זה למחוק את זה?! צריך לפרוץ את הדלת ולעצור את הנאצי שתלה את זה !! מה זה למחוק ?...בושה לא למדנו כלום."
 
לאחרונה, יצא הצל במתקפה בחשבון האינסטגרם שלו גם נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וכתב על התנהלותו במלחמה ועל כך שהוא מבטיח הבטחות ולא מקיים ושהוא בתור אחד שהאמין לו ובטח בו, כבר לא מסוגל יותר. "הבטחת שלא יישאר חמאס - והוצאת את צה״ל מעזה בזמן שחמאס חי וקיים הבטחת שעזה תסבול - והעברת להם יותר מ-20 אלף משאיות סחורה ודלקים הבטחת לעצור את החשמל ולהחזיר אותם לתקופת האבן - והעברת להם חשמל ומים על חשבוננו. הבטחת לשמור על החיילים שלנו - ולא אישרת לתקוף מהאוויר כדי לא לפגוע ב״חפים מפשע״. הבטחת שתחזיר את החטופים, הבטחת לנו כבוד ראש הממשלה הבטחת ...כמה הבטחות ריקות כמה???!?!?"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מילה בסלע
    איזי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיריית תל אביב עם העומד בראשה שהוא באמת גיבור ישראל טייס קרבי מהולל שאיבד דרכו למען הפוליטיקה השנאלנית ששולטת במדינה, אני אישית מרחם על ראש העיר, מה הוא חושב על עצמו בערוב ימיו, הוא בעד המסתננים (רק שלא יגורו לידו) הוא על אמת נגד היהדות אפילו ביום הכי הכי יום כיפור , נגד הנחת תפילין בעד ההפגנות שמטיפות לסירוב והשתמטות מצה"ל ועוד ועוד, איך הוא חי עם עצמו איך הוא ישן בלילה.
    סגור