ויראלי

אחרי פרשת האלימות: איציק זוהר ובת זוגו הצעירה נפרדים

איציק זוהר ומיטל כהן, הצעירה ממנו ב-15, נפרדים במפתיע אחרי פחות משנה של זוגיות, זאת על רקע הקטטה האלימה של כדורגלן העבר במועדון לילה בתל אביב
מערכת ice |  1
איציק זוהר ומיטל כהן (צילום אור גפן)
איציק זוהר, כדורגלן העבר המפורסם, החל בזוגיות לפני קצת פחות משנה עם מיטל אדרי, שצעירה ממנו ב-15 שנה. כעת, אחרי תקופה קצרה וטובה שכללה אף מעבר למגורים משותפים, השניים נפרדים.
על פי הפרסום היום (רביעי) של "מאקו", העניינים בין השניים לא הסתדרו ונכון לרגע זה הם החליטו להפריד כוחות. בני הזוג אף הספיקו להסיר עוקב אחד מהשנייה באינסטגרם ואף מחקו את התמונות המשותפות שלהם.
 
רק בתחילת השבוע בני הזוג לשעבר נצפו צמודים מאוד באירוע חגיגות יום ההולדת של מפיק האירועים אדם סרור, אבל מאז כנראה הספיקו לעבור מספיק מים בנהר שהביאו לפרידה הנוכחית של בני הזוג.
כזכור, לאחרונה השניים עמדו במוקד של סערה ענקית. כדורגלן העבר היה מעורב בקטטה אלימה במועדון לילה, אחרי שפורסם סרטון של זוהר כשהוא מתועד מכה אדם אחר במסיבה. 
ניסיתי להסביר לו יפה שלא מדברים ככה לנשים. לאחר בערך שלוש שניות מהסיטואציה הבחור שם לי אגרוף לפנים", מסר אותו אדם שהותקף לחדשות 12, כשפניו מוסתרות. זוהר טוען בתגובה כי הגן על זוגתו וכי עבר ניסיון סחיטה, אחרי שאמר  כי "עוד 1,000 פעם אם צריך - אני אגן על בת הזוג שלי (מיטל אדרי) מפני כל אחד, לא בפני האידיוט הזה, אלא בפני כל אחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה צעירה? עוד דקה היא בת 40
    חמודה 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ילך על בת 30 יותר מתאים לו
    סגור