ויראלי

דניאל גרינברג נחשפת: "לא אהבתי את עצמי"

דניאל גרינברג סיפרה על הקאמבק: "אני פחות אוהבת את הבית שהוא גר בו. בכל זאת, זה לחזור לבית שעברת בו תקופה פחות טובה בחיים שלך, ללכת לישון במיטה שהיית בוכה בה לא מעט. הייתי אז במקום לא טוב, לא אהבתי את עצמי, וכשבן אדם לא אוהב את עצמו הוא לא אוהב כלום. אז החלטנו על בית ניטרלי, וגם זה הולך לקרות בהדרגה"
מערכת ice | 
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
רק לפני כשבוע, דניאל גרינברג, גרושתו ובת זוגו הנוכחית של אייל גולן, העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מברכת את הזמר האהוב לרגל יום הולדתו ה-53. כעת, אחרי כמעט שנה של זוגיות מחודשת וקאמבק מהסרטים שאף אחד לא צפה, היא מספרת בראיון למאקו על הבית שהתאחד.
גרינברג סיפרה למאקו: "שהייתי בהיריון התחלתי לחלום על המותג שלי, מתוך הדיכאון שהייתי בו. אמרתי לעצמי, 'דניאל, את לא עושה כלום, את מתעסקת כל היום בחיים של בעלך, אין לך תחומי עניין משלך'. ואז חשבתי על המותג. אני לא אשקר, הדבר הראשון שאייל אמר זה 'אני בעלך, תני לי להשקיע, אני אפתח לך מותג ואת תנהלי אותו', אבל לא הסכמתי. רציתי לדעת שעשיתי את זה לבד. גם כשהתגרשנו – אני לבד משלמת שכר דירה, רכב, גנים חצי-חצי, ולא היה לי כסף, לא הייתי כמו היום. הדבר הראשון שעשיתי זה למכור את המרצדס שלי ומשם התגלגלתי. את הכל בניתי לבד, אז לעזוב את המקום הזה זה לא פשוט"
 
על הרצון לעבור לגור במשק: "אייל מאוד רצה משק, עם אופציה לבנות חוות סוסים, וגם אני פחות אוהבת את הבית שהוא גר בו. בכל זאת, זה לחזור לבית שעברת בו תקופה פחות טובה בחיים שלך, ללכת לישון במיטה שהיית בוכה בה לא מעט. הייתי אז במקום לא טוב, לא אהבתי את עצמי, וכשבן אדם לא אוהב את עצמו הוא לא אוהב כלום. אז החלטנו על בית ניטרלי, וגם זה הולך לקרות בהדרגה. הילדים יסיימו את הגנים ברחובות והמעבר יהיה איטי. אני רוצה שנהיה משפחה, אבל בשגרת החיים שלנו מאוד קשה. אני כל היום עסוקה ובלילה כשאני מתפנה אייל כבר יוצא להופיע".
יש לציין כי השניים כבר מכירים את עולם הנדל"ן ורק בתקופה האחרונה סגרו עסקה, לאחר שבחודש פברואר קנו שתי דירות בפרויקט יוקרה בתל אביב במגדלים חדשים של פרויקט 'בבלי תל אביב' שיוקמו בחמש השנים הקרובות, במחיר של עשר מיליון שקל בסך הכל לקבוצת חג'ג'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה