ויראלי

גיא זוארץ נזכר ביום מאושר: "אי אפשר היה לעצור"

זוארץ כתב: "פששששש ינואר 1998 אני בן 23 הצטרפתי לעונה ה 5 של רמת אביב ג' צעיר נלהב ונרגש מהופעה הראשונה בטלוויזיה וכשקבלתי את התסריטים הבנתי שאני הולך לשחק עם האחת שרון לינוביץ'! 5 שנים קדימה נפגשנו שוב על במת התיאטרון הלאומי ושם כבר אי אפשר היה לעצור את מה שאמור היה לקרות"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
מגיש הישרדות של רשת 13, גיא זוארץ, קם הבוקר [רביעי] במצב רוח נוסטלגי למדי, כאשר שיתף סטורי באינסטגרם שלו שהולך אחורה 26 שנים, לימים בהם עוד היה בן 23 וסיפר על ההיכרות שלו עם אשתו, יעל בר זוהר.
זוארץ כתב: "פששששש ינואר 1998 אני בן 23 הצטרפתי לעונה ה 5 של רמת אביב ג' צעיר נלהב ונרגש מהופעה הראשונה בטלוויזיה וכשקבלתי את התסריטים הבנתי שאני הולך לשחק עם האחת שרון לינוביץ'! אני לא יודע אם אני לא יודע מה אני רוצה".
 
עוד כתב המגיש האהוב: "מגה מגה של המגה שאפשר. ביום הצילומים הראשון כמובן ששיחקתי אותה הכי קול הכי לא מתלהב שיש אבל ברור שעפתי עליה ברור שהרגשתי מקרוב את האור הגדול שלה את האנושיות מתחת ליופי הכובש ומפיל הלסתות".
לסיום הסביר זוארץ: "רק ש...גבר קלאסי לא מראה כלום גבר קלאסי מפחד לנסות ולשמוע לא... 5 שנים קדימה נפגשנו שוב על במת התיאטרון הלאומי ושם כבר אי אפשר היה לעצור את מה שאמור היה לקרות"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם הכל בסדר מה התלונות
    אופירה 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו.. בסדר הכל תקין לא הבנתי מה התלונות
    סגור