ויראלי

כוכבת האח הגדול חושפת: "יש לי שיר שני בדרך"

סתיו קצין התארחה ברדיו לב המדינה ושיתפה כי החלה לעבוד על שיר שני: "ברגע שאתה שואל אותי מה החלום שלי, זה להופיע, להיות בקליפים, להיות זמרת. להיות כוכבת"
רוני שיינר |  1
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
סתיו קצין, יוצאת העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" שהגיעה למקום השני, התארחה ברדיו לב המדינה וחשפה כי בעקבות הצלחת השיר הראשון שהוציאה, היא עובדת בימים אלה על שיר נוסף.
בתחילת החודש השיקה קצין, שעובדת ביום יום כקוסמטיקאית, עסק חדש: הופעות לבת ובר מצווה בכיכובה. זאת, לדבריה, מתוך מטרה "להעצים בני נוער ולהיות נגד חרמות". בין שלושת השירים שקצין מבצעת בהופעותיה נכלל השיר הראשון שהוציאה לפני שבוע, "ברבי ביט".  
במסגרת הריאיון, שיתפה קצין כיצד היא רואה את הקריירה המוזיקלית העתידית שלה: "אני לא מצפה לכלום, אני זורמת. ככה אני כל החיים, לא רוצה להתאכזב אז לא מצפה". 
באותה נשימה, היא סיפרה כי היא כבר עובדת על שיר שני, במסגרת אלבום EP שאמור לצאת בהמשך: "השיר השני כבר מתחיל להיבנות. זה חלום ילדות. אם אתה שואל אותי, אני עכשיו קוסמטיקאית ואני עושה המון דברים, אבל ברגע שאתה שואל אותי מה החלום שלי, זה להופיע, להיות בקליפים, להיות זמרת. להיות כוכבת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא סובל
    פיי 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף פעם לא סבלתי אותה
    סגור