ויראלי
בן חיים: "לראשי מרץ והעבודה אין ילדים". לוינסון בתגובה: "ממין אנאלי לא נולדים ילדים"
העיתונאי והפרשן לענייני חרדים שוב הצליח להכעיס רבים כשציין כי למנהיגי מפלגות העבודה ומר"צ אין ילדים. בן חיים טען כי מדובר בתופעה מרתקת, וחטף על כך תגובות קשות מהקולגות: "מציעה שתסמן אל הוריים בטלאי ורוד"
העיתונאי אבישי בן חיים ידוע בהובלת התיאוריה על ישראל הראשונה מול ישראל השנייה, עליה מתבטא רבות בטלוויזיה, בטוריו בעיתונות המודפסת ובציוצי טוויטר. לא פעם זוכה בן חיים לקבל תגובות קשות על התיאוריות שהוא מעלה, אולם נדמה כי היום נחצה קו חדש.
בשעה האחרונה היום (ראשון) העלה בן חיים לדיון את העבודה כי למנהיגי שתי המפלגות המרכזיות של מחנה השמאל- העבודה ומר"צ, קרי ניצן הורביץ ומירב מיכאלי, אין כלל ילדים. בן חיין טען כי מדובר בהתפתחות סוציולוגית פוליטית של "ישראל הראשונה", כחלק מתהליך דומה שמתרחש במדינות המערב.
"אני לא כותב את זה בביקורת חלילה, אלא כהצבעה על התפתחות סוציו פוליטית מרתקת" הסביר בן חיין כהקדמה, "לשני מספרי 1 במפלגות ישראל הראשונה הוותיקות (העבודה ומרצ) אין ילדים".
באופן כלל לא מפתיע, בן חיים החל לקבל ביקורת והתקפות ברחבי הטוויטר, כולל מקולגות. כתב הארץ, חיים לוינסון צייץ בציניות כי מיחסים הומוסקסואליים לא נולדים ילדים, כשהוא מכוון ליו"ר מר"צ, ניצן הורביץ. "אתה צודק. ממין אנאלי בין גברים לא נולדים ילדים".אני לא כותב את זה בביקורת חלילה, אלא כהצבעה על התפתחות סוציו פוליטית מרתקת:
— AvishayBenHaim אבישי בן חיים (@AvishayBenHaim) February 7, 2021
לשני מספרי 1 במפלגות ישראל הראשונה הוותיקות (העבודה ומרצ) אין ילדים.
בתגובה העלה בן חיים בתור דוגמא נגדים את השר אמיר אוחנה, שלו שני ילדים במסגרת יחסים גאים. "אתה מפספס פה לוינסון. תראה את אמיר אוחנה מתוך תפיסתו המסורתית. אלה תופעות מעניינות ממש".אתה צודק. ממין אנאלי בין גברים לא נולדים ילדים.
— Chaim "עקרוט" Levinson (@chaimlevinson) February 7, 2021
חוקר הדתות, תומר פרסיקו הגיב ושאל את בן חיים: "אם לא כביקורת אולי תאמר מה בדיוק משמעותי בהתפתחות הסוציו-פוליטית הזאת"? בן חיים השיב לו: "די תומר, אני לא מאמין שאתה לא חושב כמוני שזו תופעה מרתקת. כשם שתופעה מרתקת שאין ילדים למנהיגים מערביים באירופה: מקרון, אנגל, תרזה מיי, ועוד. לא תשכנע אותי בחיים שאתה חושב שזה לא מעניין וחשוב"
העיתונאית מיה סלע תקפה את בן חיים וכתבה: "לא בביקורת חלילה. הוא רק מדען. אני מציעה שתסמן אל הוריים בטלאי ורוד, שנדע לא להתעסק איתם".
העיתונאי אבנר שפירא הגיב בעקיצה לדבריו של בן חיים: "אני לא כותב את זה בביקורת חלילה, אלא כהצבעה על התפתחות סוציו פוליטית מרתקת: שני מספרי 1 במפלגות הימין המרכזיות (נתניהו וסער) לא שמרו אמונים לאשה אחת, הביאו ילדים מנשים שונות, חלקם אפילו התחתנו עם גויה לא עלינו (כשהכוונה לנתניהו). איפה בגין עם "לכתך אחריי במדבר בארץ לא זרועה"?
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(103):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
67.אבישימש 02/2023/28הגב לתגובה זו0 0אבישי כמה טיפש אתה יכול להיות לצחוק על זוגות שלא מסוגלים להביא ילדים זה מאלוהים ואתה האפס מלגלג לך תעוף לנו מהעינייםסגור
-
66.טיפוס מזרחי קלאסי עם רגשי נחיתות (ל"ת)מיקי 02/2023/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
65.רה"מ הודו גם רווק ללא ילדיםעוזע 02/2021/20הגב לתגובה זו0 0אז ד"ר אבישי בן חיים,לא רק במערב זו תופעה נרחבת.סגור
-
64.למה בש"ס אין נשים?אייל 02/2021/19הגב לתגובה זו0 0הדוקטור למדעי הכלום שכח לשאול למה בש"ס מפלגתו הנערצת אין אישה אחת?סגור
-
63.לליצמן יש 10 אבל מעדיף את תמר או מירב כשרת הבריאות במקושמעון 02/2021/10הגב לתגובה זו2 0במקום אנאלפבית הפורה או את הגנב ממשרד הפניםסגור
- טען עוד
-
62.ממין אנאלי לא נולדים ילדיםבר דעת 02/2021/09הגב לתגובה זו1 2אז הולכים לגנוב או לקנות ילדים . "מסחרת הרחם".סגור
-
כנראה ניסה וראה שלא יצא כלום... (ל"ת)שי 02/2021/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
אתה גם נגד פונדקאות לזוג סטרייט כשאחד מבני הזוג עקר?גל 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0או רק כשמדובר בהומואים יש לך בעיה מוסרית עם זה?סגור
-
הוא לא יודע, הוא סתם בהמה (ל"ת)ששון 02/2021/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
61.למה להרביץ לשליח?דאוד רטמן 02/2021/09הגב לתגובה זו1 2חייתי בדנמרק תקופה. אין ילדים ברחובות, אין ילדים כלל! אין גני משחקים! אין צחוק פעוטות! אין.........!!! למה להתנפל על בן חיים????סגור
-
הלוואי. עובר. פה כל היום צווחותמחר 05/2021/15הגב לתגובה זו0 0של יצורים חסרי חינוך (ההורים וילדיהם זבי החוטם). רק תסדר לי עבודה, כן?סגור
-
60.רגש המסכנות וההפרדה לא תצליח בחברהמלכה עזרא 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0צר ליעליך בן חיים.אתה דוקטור אבל כנראה שפרקים מההיסטוריה הישראלית לא למדת.ארץ ישראל הראשונה כפי שאתה מכנה זאת היו העולים הראשונים שהקימו ובנו את היסודות למדינת היהודים.היו ביניהם אשכנזים תימנים עירקים כורדים סורים לבנונים.מצאו ארץ כמעט שוממה וחיו בתנאי מחסור גדול.אבל היו חדורי מטרה ולא חשבו שמישהו קיפח אותם.הם בנו סללו חרשו והכינו את התשתיות לבאים אחריהם.לאחר מלחמת העולם השנייה ועם הקמת מדינת ישראל הגיעו אלפי יהודים נוספים היו אלה פליטי שואה מאירופה ועוליםמארצות צפון אפריקה בעיקר.כולם עברו מעברות ועבדו בבניה חקלאות ועוד.אף אחד לא ליקק דבש לא העולים החדשים ולא הותיקים.כאשכנזיה הנשואה ליהודי עירקי שגדל במעברה שנים מסוימות יכולה להעיד שהשתלבותינו בחברה הישראלית היא מושלמת.יש גאווה רתימה לעבודה ולהשתיכותינו בחברה הישראליתסגור
-
59.לצערנו אנשים אחראים ומשכילים מביאים לעולם פחות ילדיםדלית 02/2021/09הגב לתגובה זו4 1אנשים שחצנים, חסרי מודעות ו או חסרי התחשבות מביאים הרבה ילדים לעולם. האל הוריים פנויים הרבה יותר כדי לעזור לעולם ולזולת מאשר הוולדנים ולכן תמצא אותם בעמדות פוליטיות בכירות.סגור
-
וחסרי יכולת כלכלית לפרנס ולדאוג להםגל 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1בטח לקדם אותם, לתת יחס אישי, לדאוג לצרכים של כל אחד כדי לדאוג להם להשכלה ולעתיד. עם פחות ילדים, דואגים להם יותר. לא בעד ילד אחד. יש כמובן יתרונות בזה שיש אחים.סגור
-
58.בן חייםצביקה 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0בן חיים יוצא מגידרו לקבל תשומת לב ולא בוחל בדברי הבל והסתה , מביישים את האינטלגנציהסגור
-
57.בן חיים (ל"ת)צביקה 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
56.מרוקאים צאו ממערות האטלסבן לולו 02/2021/09הגב לתגובה זו2 0קומו מהמחצלות.מספיק עם ריגשות הנחיתות.סגור
-
55.במצב הביטחון היום ואיך שנראת הנהגת המדינה עדיף בלי ילדי (ל"ת)יהודי אמיתי 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1סגור
-
54.בן חיים לא עיתונאי הוא דובר של בלפוריאיר 02/2021/09הגב לתגובה זו5 1מרחם על הילדים של אבישי בן חיים שנולדו לאבא גזען ופאשיסט. אדיוט זה מחמאה למלקק הסדרתי של הנתניהוס.סגור
-
53.אבישי בן חייםמני 02/2021/09הגב לתגובה זו0 3צודק צודק צודק! הזקנה מכאלי לא אכפת מעתיד המדינה והכמו הורביץ המדינה הלכה!סגור
-
52.זו תכונה ראויה להערצהחי 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0לא להביא ילדים בעולמנו המזעזע. זה יכול להצביע על אנשים נאורים מוסריים. מה מרתק בזה? להביא 6,7,8 ויותר ילדים לעולם בימינו אלה זה מעשה בלתי מוסרי בעליל.סגור
-
זו הבעיהדנה 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1המחשבה שלכם כל כך מעוותת שאתם חושבים שזו תכונה ראויה להערצה. זה נראה כהתחשבות האנושות אבל בעצם זו אנוכיות לגמריי.סגור
-
מה מוסרי בלהביא מלא ילדים ואז לגדל אותם בעוני מחפיר? (ל"ת)גל 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0סגור
-
51.תפיסת עולם צרה ומטופשת! (ל"ת)מלי 02/2021/09הגב לתגובה זו3 0סגור
-
50.די נמאסתאיציק 02/2021/09הגב לתגובה זו2 0אבישי מתי תבין שנמאס לראותך בתקשורת םולשמוע את הליקוקים שלך לנאשם מבלפוראתה ממש מגעילסגור
-
49.האמתמכלוף סמארק 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0בן חיים מדבר כאילו תקעו לו פיצה לוהטת בפהסגור
-
48.נביא שקראבי 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0אני לא כותב את זה בביקורת חלילה אבל ראש הממשלה, "מנהיג ישראל השניה", מושא הערצתם של מזרחיים שומרי מסורת, החליף שלוש נשים, בגד בחלקן, נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים ומומחה בפייק ניוז. זו תופעה סוציולוגית מרתקת, הלא כן אב"ש?סגור
-
47.אדיוט שלא מודע לאידיוטיותוביביזם - מחלה 02/2021/09הגב לתגובה זו3 0עבד נרצע שלא מודע לעבדותו. מסית שמודע היטב להסתתו !סגור
-
46.דברי חכמים כדורבנותאסתר 02/2021/09הגב לתגובה זו1 2מי שחי כבהמה שלא יתלונן שהוא בהמה ..יישרר כח דר בן חייםסגור
-
45.אבישי בן חייםמיכל 02/2021/09הגב לתגובה זו2 1למה להיכנס לחיים פרטייםסגור
-
44.מי שאין לו ילדים בשל תפיסת עולם לא יכול ליצג (ל"ת)יעל 02/2021/09הגב לתגובה זו2 1סגור
-
43.בן חייםיעל 02/2021/09הגב לתגובה זו7 4אידיוט עם קבלות.מדען הגזענותסגור
-
חולת נפשבני 02/2021/09הגב לתגובה זו1 2יעל כשאת מגיבה תישתדלי עים רגלים סגורות הריח ממש מחניק,כל היום עומדת בהפגנות ובלילה אין זמן להיתקלח,אז את הסירחון שלך תשאירי רק לך ותחנקי איתו,לסבית מצויה שאים אתן מאמצות ילד או ילדה,לא מספיק שאתן אומללות אתן מאמללים ומסבכים את המאומץ/ת,אתן שרידות של סדום וצריך להדביר אתכן עד שהתופעה תעלם,סגור
-
איכס! תעיפו את התגובה הזו! (ל"ת)נו 05/2021/15הגב לתגובה זו0 1סגור
-
42.ולך יש ילשים? יש האבה עיתונאים שאין להם ילדים זה מאד מע (ל"ת)#%^& 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
41.אכן מרתקאגנוסטיקן 02/2021/09הגב לתגובה זו1 2אבישי בן חיים, שנהפך לאחרונה לליצן החצר, גם באשמתו, פולט הרבה שטויות עטופות במרמלדה של קולו הרך. אבל, כאן הוא צודק!! יש בהחלט מגמה בקרב העילית הפוליטית המערבית, הנוטה, מעט או הרבה, שמאלה, לא להוליד ולגדל ילדים. מאלף ואחת סיבות, כאשר העיקרית זה "להגדיש את כל זמני לעשיה למען המדינה". תירוץ? סיבה? להחלטתכם. העובדה שבן חיים הציף, אכן נכונה ומרתקת.סגור
-
40.תמצית הסמול-אני ואפסי ואחריי המבוליהודי 02/2021/09הגב לתגובה זו2 3הסמול מוכן גם למכור את אמא שלו, בשביל עוד קצת סמים והזיות. ראו הוזהרתם! הסמול מזיק לבריאות ועם ישראל!.סגור
-
39.איכססססססססססס ??איכססססססססססס ?? 02/2021/09הגב לתגובה זו4 2אבישי בן חיים טיפוס שפל. מלא אלימות התבטאות אלימה גזען הומופוב שיוריד את הכיפה בוטן שמעטרת את ראשו המזימתי.. טיפוס שפל אינשאללה יתבעו אותו תביעה ייצוגית ואם לא יתבעו בבית הדין של מעלה ישפטו אותו לחומרה!!סגור
-
ביב שופכיןמדביר 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1איכס על ההורים הרקובים שעשו זבל מהלך כמוך,שני מפגרים קרוא וכתוב זה מעל למנת מישכל שלהם,ויצא דביל שכל חייו רק ניגעל מהפרצוף שקיבל תיתנדף חולירעסגור
-
38.מה שנכון נכוןאדרי 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0ממין אני לא נכנסים להריוןסגור
-
רק נוצריםרוזנשטיין 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0ראה ערך מריה אימו של ימח שמו וזיכרו,הצלוב היא עדיין בתולה אחרי 2000 שנהוהיצור שלה בא מרוח של איזה בישוף בכנסיה,סגור
-
37.אבל יש להם כלב זה מספק לא?אורי 02/2021/09הגב לתגובה זו1 2מממממ....סגור
-
מי בעל הביתדודו 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0כשרואים את היצורים שיוצאים עים הכלב ושקיות ניילון על הרצועה אף פעם אני לא הבנתי מי הממונה,לפי מה שראיתי הם אוספים אחריו,מנגבים עים מגבון,לדעתי בעל הבית הוא הכלב נקודהסגור
-
36.חחחח. זן נכחד. (ל"ת)יהודה 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0סגור
-
35.תופעה מרתקתעזרא 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0בן חיים עצמו הוא תופעה מרתקת, עפר לרגליו של ישראל האמריקאית עם גינוני מלכות וחטא היוהרה.סגור
-
34.כשלרן 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1אחרי שנתניהו כשל בניהול משבר הקורונה והביא עלינו חורבן כלכלי בן חיים מנסה לתרץ למה כשל.סגור
-
שמאלן חולנירונן 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1הינה השמאלן החולני שמלטף ומעסה לפדופיל את המרשמלו,תמורת סכום קבוע,בן היתר הוא גם מעביר דף מסרים והינדוס התודעה של הפדופיל,אלף אתה מגעיל ברמות לעסות ולימ... לדימנטי זקן,אתה מיתעלל בפגר,אז לך תחפש משהו יותר רציני לעשות עים החיים הדפוקים שלךסגור
-
33.אולי נכון אך חבלאזרחית 02/2021/09הגב לתגובה זו1 3סטטיסטית החברה המודרנית והליברלית מביאה פחות ילדים מחברה שמרנית ודתית. מה שלא טוב בסיפור: ריבוי עבעי של שכבות יותר נכשלות, מהמעמד הסוציואקונומי הנמוך תיצור וני והכבדה של רבים על תקציבי המדינה, שהאליטות ממנות מהמיסים הגבוהים שמושתים עליהן. חלוקת משאבים מודרנית מעוותת. תודה לבן חיים שמעלה את הנושא הכאוב הזה.סגור
-
אזרחית מפגרתגדי 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1תת רמה של חלאה במקום הכי נמוך בגלובוס,רת חולנית ברמות ובטוח שאת מאומצת מהורים גויעם,לכן את מישתלחת בחרדים,החרדים לא צריכים תקציבים כלל יש להם ספונסרים שיכולים לממן אותם בלי העזרה שלך,והעשיה שלך לצורכי מס היא אפסית ומיזערית,אני וגיסי מחזיקים זבל כמוך שמישתלחת,ונותנים לך חמצן,כל חודש רק מיקדמות הם מעל לדימיון הדפוק שלך ,ואנחנו מחזיקים מישפחות חרדים ולא חרדים מידי חודש,ויש ברכה בעמילנו,אבל ממש מיותרת על הגלובוס הזהסגור
-
32.אבישי בן חייםדן ישי 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1כל מילה שאומר אבישי בן חיים סלע לפעמים קשה להשכנאזים לשמוע את האמת .יש לכם שנאה לעדות המזרח יש לכם שנאה לראש הממשלה .יש לכם שנאה לחיסונים אבל אתם אכלתם הראשונם להתחסן כמו שפנים בושה וחרפה תורידו את המשכות מי הפנים .סגור
-
תגובה (ל"ת)ליצי 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
31.נכון, המרוקאים בשנות ה 50עמר 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1עשו גם 16 ילדים, יש גם תופעות סוציואקונומיות מרתקות שאני מכיר אישית על אשה עם ארבע ילדים מגברים שונים. יש גם תופעות מרתקות על גברים שעשו ארבע ילדים וזרקו עליהם ז'. אבישי בן חיים פשוט גזען שחושב שהתרבות שלו מספר 1. ובכן אני אישית כאנדרסטייטמנט, לא חושב כךסגור
-
דבילרוזנשטיין 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1אתה חייב אישפוז לצורכי שיקום המוח שאין לךסגור
-
30.תי,ה מפוארת על בסיס 2 מקריםמימי 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1לא מסיקים מסקנות גורפות משני מקרים, ייתכן שכל התיזות שלך נבנו כך? מרשים היותר למי שמחשיב עצמו אקדמאיסגור
-
29.אבישימנחם 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1השער היתארך המוח היצטמצם והרשע גדלסגור
-
אשפהרוזנשטיין 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0אתה סתם מיתרומם שמאלן שלא איכפת לך עים מי אתה עושה את זה אפילו ערבים,סודנים,אריתראים,ולא משנה לך העיקר התוצאה ימיתרומם סססמואלניסגור
-
28.זניחיורם 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1בן חיים דמות קיקיונית שללא פרובוקציות הוא יודע שהוא לא רלוונטי . .הוא המציא איזו תפיסה שאמורה להצדיק את רגשי נחיתות שלו .לאחר זמן רב השמיע את הטיזה שלו אין ספור פעמים וזה כבר משעמם הוא המציא איזה טימטום אחר ..על תתנו לו יותר במות להשמעת הטימטום שלו.סגור
-
27.מה נסגר איתומירי 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1אם אבישי חושב שהוא כזה חכם שיבדוק שהשיר "ילדים זה שמחה"-כתב סובול בציניות על ריבוי הילודה.תביאו למה לא-אלהים יתן סעד...אבל המזרחים לקחו ברצינות כי שלמה בר שר.סגור
-
26.אכן הבושה נעלמהגאו 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1תיאוריות הגזע בפתח? מעניין איך הגענו לזה? האם עד כדי כך משעמם פה?סגור
-
25.אבישי בן חיים מרוקאי מקופח מסכן (ל"ת)חיים 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1סגור
-
24.ךנשיא הראשון חיים ויצמן לא היו ילדים... הקונספרציה הזומובי דיק , 02/2021/09הגב לתגובה זו0 1התחילה כבר ב 48.. אתם מטורלל.סגור
-
23.בן חיים תועמלן זול ומוטהיוסף 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1שמא ילמדנו רבינו אבישי בן חיים, לא מתוך ביקורת חלילה, שיצביע ולו על פוליטיקאי או אשת פוליטיקאי אחד חילוני שמעלו בכספי ציבור, כמו דרעי ושרה נתניהו, יאיר לוי ויתר חברי הכנסת משס, ראשי ממשלה שעמדו לדין פלילי כמו אולמרט הביתרי יוצא הליכוד ובנימין נתניהו, משה קצב הליכוד, הירשזון הליכוד, ליצמן הסוטה, ויתר חברי הכנסת והשרים העבריינים מהימין, מולם תצביע בן חיים ולו על אחד מאלה שאתה נוהג לקטרג עליהם. בן חיים, אתה חי וקיים כמו החרדים רק תודות לחילוניים הפראיירים שמגינים עליך ומפרנסים אותך, לא מהכמות החרדית השווה לפח אשפה, סרח עודף.סגור
-
22.בן חיים - נמאסתקוראת 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1לשני ראשי העיר הטובים בישראל ראש עירית חולון ובאר שבע אין ילדים ואינם נשואים. מה זה אומר עליהם? אגב, בן חיים השווה אותם לסרקוזי, מרקל, תרזה מיי - שני חברי כנסת על סף אחוז החסימה לעומת נשיא צרפת, קנצלרית וראש ממשלת גרמניה - אז אולי זה נבון מצידם שאין להם ילדים? מתי תלמדו לא להכנס לרחם ולאשכים של אנשים, אין איזור פרטי שהוא מחוץ לתחום? ואגב לגננות, מורות מותר שלא יהיו ילדים?סגור
-
21.אבישג בן חיים קשקשן בלתי נלאהיוסף 02/2021/09הגב לתגובה זו17 5אבישג בן חיים רחוק מלהיות תאורטיקן, קשקשן בלתי נלאה עם תפיסת חיים פרימיטיווית. בן חיים הנוטה ומוטה לביביזם ומגינם על תקן פרקליטו של השטן, חייו מורכבים מקצוות שחור ולבן, החרדים המשריצנים המקצועיים, ריבוי דפוק לעומת איכות. בן חיים, מה התועלת למדינה מ משריצים המקצועיים, השתמטותם מקיום חובות אזרחיות מינימליות של עבודה, גיוס לצבא וזוללי, שודדי תקציבי מדינה בחסות הביביהו הנתעב. חרדים המשפריצים טמטום, רוע, שינאה, חזות, הופעה, מראה והתנהגות בהמית. בן חיים, סאפי, כאפי, די, לא נהיה יותר בשר תותחים של החרדים, הפראיירים של המדינה, למדנו מהם להיות אגואיסטים ולדאוג לעצמנו, איש איש לביתו. כי איזה עמל יולח לאדם העמל, העובד ששודדים אותו כדי ששרה נתניהו תשלח ידה הגסה לכספי ציבור, כמו דרעי הגנב שישב בכלא וממשיך לגנוב כספים, הפעם בחסות נתניהו, שוחד בחירות, אלק מענק לעניים, הפרזיטים שחיו מכספי חלוקה שודדים את המדינה. אפילו הרמטכל כשל כששלח את בנינו וחשף אותם לקן הצרעות להידבק מקורונה וחילק רק ל פרזיטים חבילות מזון מפנקות, כשהפקיר חיילים נזקקים ובני משפחתם. רק לחרדים הגנבים משץמטי תשלום מסים יש כלכלה שחורהסגור
-
20.במה הם תורמים למדינת ישראלא. 02/2021/09הגב לתגובה זו5 8לכן התרומה של החרדים היא פי אלף יותר גדולה. מירב מיכאלי הורוביץ לא קנו מוצץ אחד. הדתיים ומיוחד החרדים הם אלה שמניעים את הכלכלה.סגור
-
כן מהמיסים שהחילוני משלםי 02/2021/09הגב לתגובה זו1 2מעגל הכלכלה בישראל, החילוני עובד משלם מיסים, המיסים הולכים לפרנסתו של החרדי ואז הוא הולך קונה מוצץ ומפרנס את החילוני . מה שנקרא מעגל החיים . חלוקה שווה בנטל הרי הם צריכים לקבל פרס על זה שהם לומדים ספר שנכתב לפני 5 אלף שנה ומחיים לפי חוקים של רבנים שהם המליכו .סגור
-
כמה אתה משלםיועץ מס 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1כיועץ מס בחברה החרדית אני חשבתי בהתחלה שאכן הם חיים על חשבוני,אתם הזויים ולא מבינים כלום הם לא צריכים ולא מעוניינים בכסף הזניח שאתם השכירים משלמים כמיסים,יש להם יוזמות ברוכות שמניבות הרבה כסף מעל כל דימיון,בנוסף הם מקבלים מחצרות האדמורים כל חודש אלפי דולרים ויש יותר כי האדמורים יושבים על בנק של דולרים שמוזרמים לשם מכל החסידים שקיבלו ברכה מהרב והצליחו מעל למשוער,וכל חודש מגיעים לסכומים של מאות מיליוני דולרים,אתם ישנים גם בישיבה וגם בעמידה,לא ראיתי חילוני שיכול להיתחייב לדירה לבן אחד שם לכל ילד יש דירה והכל מיתגלגל מספונסר אחד למישנהו,אז אתם היחידים שחיים על חשבון החרדים,ובלי החרדים ושומרי המיצוות אתם לא הייתם כאן בארץ,לגחך זה בסדר אבל לא תוכלו לשנות את המציאות,סגור
-
ובמה אתה תורם יאבנזונה (ל"ת)חיים 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1סגור
-
19.פעם עינותאי היה מקצוע, היום מספיק שאתה ימני והזוי (ל"ת)יוסי 02/2021/09הגב לתגובה זו19 6סגור
-
חולירעדודו 02/2021/09הגב לתגובה זו2 1פעם היה השם יוסף מותג,אתה סתם חולירע שהנגיף יקח אותך דביל חוץ מנזק אתה לא מועיל אבישי כל הכבוד הנכדה של הנאצי ( כי מוסר יהודים לנאצים הוא יותר נאצי מנאצי) אז המזוהמת הזאת לא צריכה להיות דומא,כבן לניצולי שואה אני מתעב אותה ואת מה שהיא,ומי שמצביע לה הוא פשוט אחרי שהכניס את הסכין הוא מסובב,בושה שנותנים לאחת כזאת מקום במישכן,רק תפילה אחת יש לי לבורא עולם שכל מי שניספה בשואה הארורה יהי זיכרו ברוך,ומי שנתן יד למסור יהודים לתאי הגזים,שלא יהיה לו ולזרעו חיים,אלא יכרתו ולא תהיה לו תיקוה אמןסגור
-
18.חרדיםענת 02/2021/09הגב לתגובה זו9 3למה הסוציולוג הדגול, סליחה, הדוקטור, לא מדבר על התופעה של משפחות עם עשרות ילדים, שלא נותנות חינוך ועתיד לילדיהם. ו...חיים על חשבון המדינה.סגור
-
לא ראויהדוד 02/2021/09הגב לתגובה זו2 1את מוסתת ודמגוגית קטנה,לא ראויה כלל לתגובה,את חוצפנית ואים את או כל השמאלנים כמוך לא תגיעי לרמה ולמוח של בן תורה ולך אין זכות קיום ללא לומדי התורה ושומרי המיצוות את יכולה לכחך עד אוסטרליה,כל העמים והאויבים שקמו להכחיד את העם היהודי כבר אינם,ועם ישראל חי וקיים,אזתקחי את הגופה שלך ותלכי חזרה לאירופה,סגור
-
17.לשכמותושושי 02/2021/09הגב לתגובה זו8 4לבן חיים ןשכמותו יש ילדים אבל הם לא בנו מדינהשהיום בן חיים ושכמותו מששתדלים להרוס. להפוך אותו לכמה שיותרדומה למדינה ממנה באוסגור
-
חולירערוזנשטיין 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0לא ראיתי לסבית בונה מדינה ההפך מביאה אסון למדינה, לסבית זה תיעוב וגועלסגור
-
נקודהאת בנאדם דוחה 02/2021/09הגב לתגובה זו2 0גזענית שחצנית ורקובה. מאיפה תחושת הבעלות של אפסים כמותך על המדינה לא ברור לי. ראשית, כי בגלל תחושת הבטן שלי שאת לא מדור מקימי המדינה(להם אגב היו ילדים, ובמקרה שלך אולי חבל שכך), אז אל יתהלל חוגר כמפתח. שנית, כי השתלטות על עמדות המפתח שעשו מפאי בקום המדינה והפיכת שאר המדינה לנתינים שפוטים ועבדים היא לא נקודה להתגאות בה ולקרוא לעצמך "בוני המדינה", שנבנתה בדם כל ילדיה, שחלק עצום ממנה מגיע מה"המדינה ממנה באו". הרצחת וגם ירשת??סגור
-
16.העיקר להאדיר את מלכנו שלא פוגש בנכדיוהחשוב הוא מלכנו 02/2021/09הגב לתגובה זו10 2אשכנזי, מולטי מיליונר, נהנתן, משכיל ומלגלג על עמך הוא הבחירה של ישראל השניה העיקר לקבל ממנו מילה טובה או ליטוף.סגור
-
מה יש?דודו 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1למדינה הכי טוב נתניהו,ומה יש לכם להציע,הומו בשרץ ודביל שמזינו לא היה רמטכ"ל,או דביל חסר השכלה בסיסית שניכשל בניהול האוצר,וניפצע במילוי תפקידו, נפל עליו עט פרקר,או מי עוד יש לכם אוכל הכלבים ברח,רמטכלים שני כושלים ברחו,רמטכ"ל שנישאר בלי חיילים כל העכברים ברחו לו,אז מי בנט הרפורמי לא תצביעו לו,והבוכרי מימחנה הפליטים והעריקים שכל חייהם הקצרים בפוליטיקה ערקו שלוש ואקבע פעמים,לנו יש את נתניהו הרוב בעם רוצה אותו והמיעוט החולני יכול לנבוח עד שיצתרדו,סגור
-
בדיוקקקקקקקק זה מה שהכי מחרפן אותימישהו 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1אשכנזי עשיר נהנתן עם אישה אשכנזיה וילדים אשכנזים שבטוחים שהעולם שייך להם ילד אחד מצייץ בטוויטר כל חמש דק בטוויטר מכריז חרם על מישהו אחר , הילד השני מרגיש בנוח להתפרץ לשיעור בזום של חברה שלו כי בא לו , ועל הפחיות והיחס לעובדים ועל המתנות של שרה שמענו כבר . האשכנזי העשיר הזה שבא ממשפחה עשירה מר בנג'מין נתניהו הוא הסמל של המאבק שלכם ???? כאילו באמת? זה מזכיר לי את האמריקאים שנחשבו לגיבורי מלחמת העולם השניה בזמן שהשחורים באפריקה היו פחות ממאה שנה לפני זה עבדים ועדיין בקושי היה להם זכויות והייתה הפרדה אם זה כניסה נפרדת מקומות שהיה אסור להיכנס אליהם ומה לא . תסמונת שטוקהולם של מצביעי ביבי בטענת ישראל הראשונה זה משהו. אין ישראל ראשונה ולא שניה זה לא שנות ה70, רוב האנשים בארץ הם חצי חצי , ומי שמבודד וממדר את עצמו מהחברה זה אלה שבכלל מזכירים את המושגים האלה בכלל יש פה מדינה עם אזרחים שווי זכויות וחובותסגור
-
15.טוב הוא דוקטור, מבין באוכלוסיות מדגם (של שניים)עידו 02/2021/09הגב לתגובה זו8 1אגב, ליהודים יש אף ארוך, השחורים יודעים לקפוץ ממש גבוה והסינים מצחיקים כאלה עם העיניים הצמודות שלהם. זה אותה רמה של אבחנה שהוא אמר.סגור
-
14.מה לעשות בן חיים צודק אין לשמאל עתידדוק 02/2021/09הגב לתגובה זו5 8מי שמביא ילד וכלב או בכלל אין לו ילדים איזה עתיד מצפה לשמאל להעלים בעוד דור או שניים זו למעשה הייתה כוונתו דבר נוסף התקפת הנגד שספג בן חיים מראה שהאמת כואבתסגור
-
תגובהאזרח 02/2021/09הגב לתגובה זו0 0ואתה טמבל שכמוך חושב שכל המזרחיים מצביעים ימיןסגור
-
13.לא מחבב אותו אבלזאב 02/2021/09הגב לתגובה זו5 3באמת רק ציין עובדה קיימת. הוא לא טען שזה פסול אלא רק שזו תופעה שמעניינת אותו. ובלי קשר לפוליטיקה - אלהורות זו באמת תופעה מרתקת. כנראה היה צריך לשמור לעצמו את הדיעה הזו אבל בשביל מה יש רשתות חברתיות אם לא בשביל לציין משהו ולהתחיל סערה...סגור
-
12.אני אומר לא כביקורת חלילה שחבלרוני 02/2021/09הגב לתגובה זו1 1שההורים של בן חיים לא היו ממנהיגיי השמאלסגור
-
11.נדפק לבן חיים המוח לגמריהלוחש לטיפשים 02/2021/09הגב לתגובה זו8 2אני תוהה אם עשה כבר את החיסון השני. זה לא שאני מעביר ביקורת על החיסונים, אבל אולי הם באמת בעייתייםסגור
-
10.מילים כדורבנות (ל"ת)דנה 02/2021/09הגב לתגובה זו1 2סגור
-
9.ההבדל בין שונאי המסורת והמשפחתיות למרבי הנישואיןמוטי 02/2021/09הגב לתגובה זו3 4מנהיגי הימין בגדו, אבל יצאו מזה ילדים/מצביעים למפלגות הימין. ראשי השמאל אוכלים בטוסיק, נהנים 2-3 דקות ונמוגים לתהום הנשיה.סגור
-
לפחות ראשי השמאל לא משריצים ילדים וחיים על חשבון המדינה (ל"ת)מישהו 02/2021/09הגב לתגובה זו2 2סגור
-
ביב שופכיןבנצי 02/2021/09הגב לתגובה זו0 2אתה משלם מיסים?היצחקתה אותו איך הומו משלם מיסים? מאיפה? יש לו הכנסה מהצד? מאחור? מאיפה זבל כמוך משלם מיסים,לך תעשה שיעורי בית ותגיע למסקנה שרוב משלמי המיסים הם לא אשכנזיפטים,אלא הספרדים שבתמימות עובדים ומשלמים את מיסהם אצל האשכנזים צריכים ארבעה רואה חשבון לראות איך דופקים את מס הכנסה ומשלפים פחות,הבנתה מיתרומם?סגור
-
8.אבנרשפיראאן 02/2021/09הגב לתגובה זו3 0אכן תשובה יפה לטרחן בן דודסגור
-
7.אבישי בחיים המבישגולדי 02/2021/08הגב לתגובה זו8 1בן חיים אםיש לך ילדים הם כנראה מתביישים בך ולא חלילה להעביר בקורת, אתה אדיוטסגור
-
6.חיים לוינסון הרבה יותר גרוע מבן חיים.גברי 02/2021/08הגב לתגובה זו3 13חיים מדגיש לנו שאת השמאל מובילים רק כת הגאיים אגב גם הגאיים יכולים לעשות ילדים אולי לא יהנו מעצם העשיה. הם יכולים גם לאמץ ילדים כמו שרובם כבר עושים. מנראה שמנהיגי השמאל לא ממש אוהבים ילדים.סגור
-
5.עדיף להיות חשוך ילדים מאשר הורה למר פוסיקטגרבו 02/2021/08הגב לתגובה זו26 6איזה אדם ירצה ילד כמוהו?סגור
-
יאלה אז שלא יהיו לך ילדים גרבוז (ל"ת)דודי 02/2021/08הגב לתגובה זו1 8סגור
-
4.כשיש שמאלנים כאלה "חמודים", עושה חשק להקשיב לאבישי (ל"ת)אייל 02/2021/08הגב לתגובה זו2 18סגור
-
3.מעניין מאוד העניין הזהדוקא 02/2021/08הגב לתגובה זו4 5כמה למנהיגים שאין להם ילדים יהיה חשוב מה יקרה בדור הבא, למשל?סגור
-
2.לא סובלת את אבישי בן חייםגילה 02/2021/07הגב לתגובה זו25 4נראה שהוא מחפש תשומת לב. כשהוא אומר תועה מרתקת למה הוא מתכוון? מדוע אינו מצליח להסביר מה משמעותי בזה?סגור
-
1.מכירים את הלוזר העלאק-פילוסוף שמקנא בהצלחת האשכנזים?יוחנן רוזנצווייג 02/2021/07הגב לתגובה זו42 5כן, כן... זה שמזבל את המוח בלי סוף עם התסכולים והתסביכים האישיים שלו ושמנסה להראות כמו מדריך אשכנזי בשומר הצעיר או הייטקיסט מרמת החייל עם הגנים הנכונים. אז זהו... מרוב מרירות וקנאה יוקדת בפרידמנים למיניהם הוא מחרטט את עצמו למוות בתקווה למשוך את תשומת ליבם של אלה שאותם הוא כה מעריץ. הדרך היחידה שלו לעשות זאת: השפרצת רעל ומדון ב-360 מעלות. מקווה שיטפל בעצמו בעזרת אנשי מקצוע טובים (אפשר גם אשכנזים, אם זה ישפר את סיכויי ההצלחה) וחשוב לי להדגיש: אני לא כותב את זה בביקורת חלילה, אלא כהצבעה על התפתחות חרטטולוגית ליגאלית מרתקת.סגור
-
אין במה לקנאאילנה שניאור 02/2021/09הגב לתגובה זו3 10במה לקנא ? ההבדל בין מזרחים ואשכנזים ברור וידוע , הראשונים ניחנו באינטילגנצייה טבעית בחגוד מוח ולשון , והאשכנזים כדי להגיע לזה היו חייבים את הלימודים האקדמיים, וחוץ ממב שרכשו בהשכלה בייתר הם אטומים ! לדוגמה , השדרן והעיתונאי ג'וג'ו אבוטבול , ויש עוד כאלה הרבה שנוני מוח וחדי לשון !!סגור
-
חוכמה טבעית?גל 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0מהיכן? מהתנך? כל החוכמה של בני האדם מגיעה מלמידה מצטברת על סמך דורות קודמים. זה כמובן הודות לזה שיש לנו שפה כתובה. כזו שתראה בה רמת זלזול שלא תתואר בקרב הטוקבקיסטים המזרחים/ימנים.סגור
-
האשכנזים נכשלים בכל דבר. עכשיו עברו לאכול חומוסאייל 02/2021/08הגב לתגובה זו3 20שומעים מזרחית, מתנשקים בלחי. אין שום זכר לאשכנזיות שלכם.סגור
-
צודק גם ביבי האשכנזי נכשל ולכן הוא צריך ללכת (ל"ת)! 02/2021/09הגב לתגובה זו3 0סגור
-
חומוסשושי 02/2021/09הגב לתגובה זו3 1לאכול חומוס זה אחד ההישגים המפוארים של המתקראים ישראלים. של הישראלים שעל פי אבישי בן חיים, קופחו על ידי האליטות.סגור
-
יותר בכיוון של אמריקניזציהגל 02/2021/09הגב לתגובה זו1 0הפופ הישראלי הפך ליותר פופולארי בקרב הצעירים. זו השפעה מערבית. ואם אתה רוצה דוגמא מתחום המזון, אז המאכל אולי הכי פופולארי הוא שניצל (שמגיע מאירופה). ממש לא מאכל מזרחי, עם כל גאוות היחידה שיש למזרחים כלפי הקולינריה שמגיעה מהמזרח לעומת אירופה. זאת למרות הפופולאריות של מזונות אמריקאיים בארץ, כמו המבורגר, שמקורו בגרמניה. בלי לזלזל באוכל מזרחי. בבישול ביתי, המגוון הקיים מהקולינריה המזרח-תיכונית פופולארי וטעים. באופן אישי, אני גם מעדיף ואוכל בבית אוכל מזרחי.סגור


