ויראלי

צפו: עמית סגל עונה, האם בנט ישב עם מפלגות שמאל?

הפרשן הפוליטי של חברת החדשות נשאל על ידי הצופים מה דעתו על ישיבה של בנט וימינה עם מפלגות השמאל כמו מפלגת העבודה או מרצ וענה באופן חד משמעי. צפו בסרטון |
מערכת ice |  2
עמית סגל (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, השתתף היום בפאנל בתוכנית "שלוש" עם  עופר חדד.
בפינה שנקראית "זום אין" בה הצופים שואלים את פרשני החדשות שאלות, אחד הצופים שאל את עמית סגל האם לדעתו ימינה והעומד בראשה נפתלי בנט יהיה מוכן לשבת בקואליציה או ממשלה עם מפלגות מהצד השמאלי במפה הפוליטית כמו מפלגת העבודה ומרצ?
הפרשן הפוליטי ענה באופן חד משמעי: "כן". כך שסגל מאמין שנפתלי בנט ומפלגת ימינה ישבו בקואליציה עם מפלגות שמאליות.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האינטרסים של עמית סגל...
    אפרת 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור מה השיקולים של עמית סגל, וכמה הוא מתבשם מהדיבורים על כניסתו לפוליטיקה וחלומו להתברג בהנהגת הציבור הדתי לאומי, אבל נראה שבנט קצת עומד בדרכו... מטכליסט ומ"פ נערץ שהצליח גם בייטק וכשר חינוך וכשר ביטחון. כנראה לא מתאים כל כך לעמית סגל. ולא נורא שנהנתניהו ניסה להנשים את הממשלה הכושלת שלו עם מנסור עבאס. ולא נורא שנהנתניהו כבר לא ממש יכול לנהל כראוי את ישראל פנימה. העיקר שהוא יודע לדבר עם הגויים (כולל מנסור עבאס...)... לא צריך שיסתדר עם היהודים... ביבי הזדקן, הסתאב והסתבך. צריך לשחרר אותו בכבוד ומהר ! לטובת ישראל צריך לשחרר אותו מהר. רוב ימני בישראל, 4 מערכות בחירות וה"קוסם" לא מצליח להקים ממשלה יציבה. כלכלת בחירות שנתיים ואין תקציב מדינה. די ! לשחרר אותו בכבוד ומהר! אם בנט יהיה חזק, יהיה אפשר לשחרר את ביבי בכבוד. אחרים מחרימים ופוסלים אותו.
    סגור
  • 1.
    עמית סגל מתיימר לשבת במוח של כולם
    סגל-עבאס 03/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נהנתניהו-עבאס, סגל-עבאס, תעמולת ראש בקיר. להנשים ממשלה כושלת עם עבאס והחלטות שמושפעות ממשפט נהנתניהו שמינה את מנדלבליט כדי להנצל, אבל מנדלבליט כמו אחרים שמינה, לא פעלו כמו סגל-עבאס. כנראה אדלסון קנתה את הנשמה שלהם. נהנתניהו מחלל שבת ואוכל שרימפס. בכל אופן, לצרף את מרץ והעבודה - כמובן שיסכים (כמו שנהנתינהו צירף את פרץ ושמואלי), אבל תשובתו של סגל-עבאס היתה על השאלה "וזונח את האידאולוגיה הימנית שלו" ענה בזריזות ובלא היסוס סגל-עבאס את התשובה המבזה והמיידית שלו "חד משמעית כן". איבד אותי סופית. עמית סגל אפס. מבטל מנוי למקור ראשון.
    סגור