ויראלי

בתוך שנה: קניה ווסט הכפיל פי 6 את הונו האישי

כולנו מכירים את קניה ווסט בתור ראפר ועד לא מזמן בתור בעלה של קים קרדשיאן. ווסט הוא גם מעצב אופנה ולו מותג ייזי עם אדידס ובנוסף גם קולקציית בגדים עם גאפ. הונו האישי עמד על מיליארד דולר בשנה שעברה אך השנה הוא זינק

בן רז | 
קניה ווסט (צילום מסך MTV)
קניה ווסט, ראפר אמריקאי ומעצב אופנה בן 43 הפך בשנה שעברה למיליארדר באופן רשמי. עכשיו, הוא מיליארדר כפול שש פעמים- הונו האישי עומד על 6.6 מיליארד דולר, על פי דוח בלומברג. הרוב המכריע של עושרו קשור בעיקר לעסקי הלבוש שלו, הערך המשותף של שותפות נעלי הספורט ייזי של ווסט עם אדידס וקו הבגדים שלו עם חברת גאפ שווה סך הכל בין 3.2-4.7 מיליארד דולר על פי דוח UBS שפורסם בפברואר האחרון.
 לווסט יש עוד 1.7 מיליארד דולר בנכסים אחרים, כולל השקעה גדולה בקו הלבשה של אשתו קים קרדשיאן. קטלוג המוזיקה שלו שווה 110 מיליון דולר, והוא מחזיק 122 מיליון דולר במזומן ובמניות, על פי בלומברג. בנוסף, גאפ ווסט הודיעו על השותפות שלהם לעשר שנים ביוני האחרון - חשיפה שגרמה בתחילה למניה של יצרני ההלבשה להמריא כמעט 19% ב -26 ביוני לפני שהסתיימה שבועות לאחר מכן.
אדידס, בינתיים, הרחיבה את השותפות שלה עם Ye בשנת 2016 לאחר ריצה רב-שנתית מוצלחת עם קו נעלי ה- Yeezy שלו. חברת הלבשת הספורט הגרמנית כינתה את העסקה שלה עם ווסט "השותפות המשמעותית ביותר שנוצרה אי פעם בין ספורטאי שאינו ספורטאי ומותג אתלטי." נעלי האתלטיקה היוקרתיות של ווסט נמכרות באופן שגרתי תוך דקות ספורות לאחר המכירה המקוונת.
ווסט הגיש גם בקשה לסימן מסחרי עבור קו היופי של Yeezy ביוני האחרון.
פורבס דיווח כי השווי הנקי של ווסט הגיע ל -1.3 מיליארד דולר באפריל האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה