ויראלי

צפו: דני אבדיה נפצע ומסיים את העונה ב-NBA "אחזור חזק יותר"

הפורוורד הישראלי נפצע בקרסול ושבר את ליבם של אוהדי וושינגטון וחובבי הכדורסל בישראל כשסיים את עונת הבכורה שלו. כל התגובות מהחברים לקבוצה וכל המספרים סביב עונת הבכורה של הרוקי הישראלי | צפו ברגע הפציעה שסיימה את השנה:
אביחי דלאל | 
דני אבדיה (צילום טוויטר וושינגטון וויזרדס ישראל)
זה קרה היום (חמישי) לפנות בוקר, לקראת סיום המחצית הראשונה במשחק בין וושינגטון וויזארדס בה משחק הרוקי הישראלי דני אבדיה לגולדן סטייט ווריירס, הוויזארדס ביתרון של 5 נקודות, אבדיה עולה לסל ונחסם, כשהוא נוחת על הקרסול הוא נפצע, במשך דקות רבות אבדיה שכב על הרצפה כשהוא מחזיק את הקרסול וסובל מכאבים, מהמגרש אבדיה ירד בכיסא גלגלים.
באותם רגעים אבדיה לא הבין כי הוא למעשה מסיים את העונה הראשונה שלו ב-NBA. כמה שעות לאחר מכן, צילומי הרנטגן של אבדיה גילו כי הוא סובל משבר בקרסול הימני, לא מדובר בפציעה יותר מדי קשה לאחר שנודע כי אבדיה לא יצטרך ניתוח. 
"מתפלל בשבילו שיהיה חזק מנטאלית"
אבדיה (20) היה שחקן מצויין במכבי תל אביב לפני שנבחר בדראפט האחרון במקום התשיעי על ידי הוושינגטון וויזארדס. אבדיה סומן כהבטחה מתחילת דרכו בכדורסל הישראלי. הוושינגטון וויזארדס החליטה לרכוש לאבדיה את כל הכבוד הראוי עם ערב מורשת יהודית שבו הוא נאם בעברית ועם רשתות חברתיות בשפה העברית. 
במהלך היום הצטברו ברשתות החברתיות של הוויזארדס התגובות של חבריו לקבוצה. ראסל ווסטברוק, כוכב הקבוצה, אמר: "הוא מדהים. מתפלל בשבילו שיהיה חזק מנטאלית כי זה יעזור לו לעבור את התקופה הקשה. העבודה שלנו היא לוודא שנתמוך בו". 
כוכב נוסף של הקבוצה, בראדלי ביל הוסיף: "זה קשה. דיברתי איתו אחרי המשחק, הוא היה במצב רוח חיובי ושמח שניצחנו. יש דברים שבשליטתך ודברים שלא. כשהייתי צעיר היו לי פציעות מסוג שונה של גוף שלא מתרגל לעומס. העצה שלי שיישאר חיובי ויחזור מזה שחקן טוב יותר ואפילו חזק יותר". 
חבר נוסף לקבוצה, דניאל גפורד אמר: "מפחיד לראות שחקן נופל ככה. אתה לא יודע מה החומרה. הרגשתי את הכאב שלו. עם הצוות הרפואי שלנו הוא בידיים טובות. זה אובדן גדול בשבילנו כי די ברור שייעדר לתקופה. זה קשה". 
"דני אבדיה חווה עונת רוקי מטורפת"
השבחים על אבדיה לא הפסיקו. גם מאמן הקבוצה, סקוט ברוקס, אמר במסיבת העיתונאים: "יש שני דברים שאני מאוד אוהב לגביו: אכפת לו. מאוד. והדבר השני, שהוא עובד מאד קשה. שני המאפיינים הם מה שאנחנו רוצים במערכת שלנו. היו לו עליות וירידות כמו כל השחקנים הגדולים. יש לילות שהם נראים ממש טוב ויש כאלו שאני מפשל איתם. הוא ילד נהדר, מזל שהוא בקבוצה שלנו".
בארץ, אנשי תקשורת הגיבו לפציעה של אבדיה, אוריאל דסקל, כתב הספורט של כלכליסט: "דני אבדיה חווה עונת רוקי מטורפת. מלא רעש תקשורתי, שני סופרסטארים, רצף הפסדים היסטורי, מגפה של פעם במאה שנים, עליות, מורדות, פציעה מסיימת עונה. שווה ספר. רק בריאות".
הדר סגל, אושיית הטוויטר וחבר ברשימה המורחבת של "יש עתיד" התייחס: "החלמה מהירה ורפואה שלמה לדני אבדיה, ששבר את הקרסול וסיים את עונת הNBA שלו. דני הוא ווינר ופייטר גדול ויחזור חזק יותר. אחלה דני"."אחזור חזק יותר"
דני אבדיה עצמו התאושש קצת ודאג לעלות בשעות האחרונות עדכון ממצבו באינסטגרם כשהעלה לסטורי שלו היום: "תודה לכולם על התפילות והתמיכה, אחזור טוב וחזק יותר מאי פעם”.
סוכנו של אבדיה, מתן סימן טוב, אמר היום ב-103FM כי: "הרגשה של חוסר אונים. למזלי המשפחה המדהימה שלו הייתה שם לצדו, אבל אין ספק שלא להיות לידו ולהחזיק לו את היד באותם רגעים היה קשה. ממתינים לבדיקה האחרונה שתתבצע הערב, מקווים לתוצאות טובות. אני יכול לסכם את העונה כטובה ומוצלחת, וכדריסת רגל לעונות הבאות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה