ויראלי

אבא של ג'יג'י חדיד רוצה שלום? זה הפוסט שהעלה ומחק מיד

יזם הנדל"ן האמריקאי-פלסטיני ואביהן של שתי הדוגמניות האחיות ג'יג'י ובלה חדיד, יצא בפוסט מפתיע שמרמז לשלום. כזכור, בשבועיים האחרונים בנותיו בלה וג'יג'י פירסמו עשרות פוסטים אנטי ישראלים
מערכת ice |  2
מוחמד חדיד (צילום צילום מסך אינסטגרם)
מוחמד חדיד פירסם פוסט של שלום? חדיד יזם הנדל"ן האמריקאי-פלסטיני ואביהן של שתי הדוגמניות האחיות ג'יג'י ובלה חדיד, יצא בפוסט מפתיע ובו שיתף תמונה של יונה עם עלה של זעת על רקע כחול. קשה שלא לזהות את השילוב של סמל השלום התנ"כי והצבע האיקוני של דגל ישראל לכוונות שמאחורי פירסום הפוסט, ואכן עוקביו של חדיד הופתעו מהפירסום ובמיוחד עוקביו הישראלים.
אך ההפתעה לא החזיקה יותר מדי זמן וחדיד הוריד את הפוסט לאחר מספר דקות. כזכור, עם תחילת ההסלמה הבטחונית בישראל לפני כשבועיים באירועי האלימות בשייח' ג'ראח, יצאו בנותיו של חדיד במאמצי הסברה פרו פלסטיניים. חדיד עצמו הוא יליד נצרת ומחזיק בדעות אנטי ישראליות מובהקות ומתגורר עם משפחתו בארה"ב.
בנותיו פירסמו במהלך מבצע שומר החומות עשרות פוסטים וסטורים נגד מדינת ישראל וצה"ל ובהם תיארו בין היתר עוולות שחיילי צה"ל מבצעים לכאורה בתושבי עזה. האחיות חדיד קראו לתמיכה בפלסטינים ולקחו חלק בהפגנה נגד ישראל.
בסוף השבוע כתב "הצל" על המחאה שהובילו בנותיו של חדיד, "זאת בלה חדיד בעלת ה 43 מיליון עוקבים ואני תופס ממנה. אבא שלה סיפר לה שהוא פלסטיני וסיפר לה ולג'יג'י אחותה שהיהודים גנבו לו את הבית וגירשו אותו סיפר לה שיהודים רוצחים ילדים ואונסים נשים וג'יג'י ובלה כמו לילדות אמריקאיות ממוצעות אין מספיק שכל לבדוק בעצמן ואם אבא אמר וכתוב באינטרנט אז זו כנראה אמת".
כעת כאמור מפרסם אביהן את הפוסט הזה הקורא לשלום, אף שהורד במהרה. הפוסט מגיע על רקע עליה באנטישמיות בארצות הברית, בעקבותיה פירסמה גם גל גדות פוסט בנושא וקראה להפסיק לשנוא ולהפסיק את האנטישמיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוחמד אבא של בלה
    זואי 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתביש לך איש גס רוח. גר שנים בלו אנג'לס את בטח מכיר יהודים וישראלים . אתה יודע כמה הם מדהים עם תרבות מערבית. מדינת הסייבר והייטק. איך את ה מדבר כך אנחנו תמיד 70 שנה רצינו לחיות בשלום. העזתים נכנסו לעבוד בישראל. חיו יפה מאד פרנסו משפחות. העזתים הרסו רצחו יהודים כול הזמן . פוצצו אוטובוסים על יושביהם מוחמד אתה אולי עשית כסף בארה"ב . אבל בראש לא התקדמת ס"מ. נשארת פרימיטיבי כמו אחיך העזתים. ב- 7 לאוקטובר העזתים רצחו הרגו טבחו תינוקת אנסו והרגו חיות אמיתיות..שואה אמיתית הסיאס האמיתי. אל תדאג גם ללוס אנג'לס הם יגיעו . מי פוצץ את בנייני התאומים ערבים .אתה חולם בהקיץ וגם הבנות שלך שיזרקו אותם מכול הקמפיינים . ויחרימו אותך ואת משפחתך. אתה איש פרמיטבי חסר דעת
    סגור
  • 1.
    זה לא אנטי ציונות זה אנטישמיות
    חסום 05/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ולמה יש לו בכלל עוקבים ישראלים..
    סגור