ויראלי

אייל ברקוביץ' סירב לשלם 2,000 דולר, אבל ממש לא ויתר על האינסטגרם

אחרי שסירב לשלם דמי כופר להאקר שגנב ממנו את החשבון על עשרות אלפי עוקביו, איש התקשורת נכנע והחליט לפתוח חשבון חדש בפלטפורמה החברתית
כפיר אדר | 
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
רק לפני חודשיים נפרץ חשבון האינסטגרם של כוכב הכדורגל לשעבר ואיש התקשורת כיום אייל ברקוביץ', כאשר ההאקר שהצליח לגנוב את החשבון דרש עבורו 2,000 דולר, סכום שממש לא היה לאגדת העבר רצון לשלם.
ברקוביץ' החליט שלא להמתין ולראות האם המחיר יירד, או שההאקר פשוט יוותר על הפריצה והחליט לפתוח היום (רביעי) חשבון אינסטגרם חדש. אפילו בישראל בידור ניצלו את הפלטפורמה כדי לנסות לעזור לו להשיג עוקבים חדשים.
כזכור, אפילו בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג הציע לרכוש את החשבון בסכום הנקוב מההאקר שנקרא  rustyvurdu302 שהציע את העמוד למכירה בסטורי בעלות של 2,000 דולר כשאופציית הרכישה היא רק באמצעות הביטקוין. 
נכון לעכשיו, עמוד האינסטגרם המקורי של ברקוביץ' חסום עדיין ואחריו עוקבים כ-39 אלף עוקבים. עדיין לא ידוע מה עלה בגורלו. ברקוביץ' מגיש את אחת התכניות היותר נצפות בערב שישי בטלוויזיה לצידה של אשת התקשורת אופירה אסייג.  בנוסף לעיסוקיו של ברקוביץ' כנדל"ניסט, איש טלוויזיה ורדיו ומנהלה המקצועי של קבוצת הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית בכדורגל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה