ויראלי

גל גדות ילדה בת שלישית, מה השם שנבחר לוונדר-בייבי?

בחודש מרץ האחרון חשפה גדות כי היא מצפה לבת שלישית, היום הכוכבת הישראלית ילדה את ביתה בתום הריון מתוקשר וחשפה את השם שנבחר ליורשת הוונרדוומן החדשה
מערכת ice | 
גל גדות (צילום יחצ)
הוונדרוומן גל גדות חשפה לפני כמה חודשים כי היא ובעלה, ירון ורסנו, מצפים לבת נוספת, אחות לאלמה ומאיה. את הלידה פירסמה גדות בעמוד האינסטגרם שלה עם עם ישראל (והעולם) בתמונה משפחתית כולל היורשת החדשה.
גדות חשפה את השם שנבחר לוונדר-בייבי החדשה וכתבה: "המשפחה המתוקה שלי, אני אסירת תודה ושמחה (ועייפה). כולנו נרגשים לקבל את דניאלה למשפחה שלנו. שולחת לכם אהבה ובריאות".
כזכור, גדות פירסמה במרץ האחרון כי היא בהריון שלישי. מאז הבטן החלה לתפוח וגן ההתעסקות בלידה המתקרבת. בראיון לג'ימי קימל סיפרה גדות על תגובת בנותיה הגדולות ללידה המתקרבת כשבין השאר, שאל אותה קימל "הבנות שלך מנסות להבין איך התינוקת 'נכנסה לשם'"?
 

גדות סיפרה אז לקימל, "אלמה כבר זכתה לטקס השלם מההיריון של מאיה, אבל מאיה היתה סופר סקרנית איך התינוקת נכנסה לשם, איך היא תצא משם וכל זה. אז הסברנו לה בסגנון אבא ואמא התחבקו חיבוק גדול. אתה יודע, סיפור הציפור והדבורים כמו שאנחנו יודעים".
על איך סיפרו לבנות על ההריון סיפרה "בהתחלה קנינו קאפקייק לכל אחד מהמשפחה כולל הכלב ונשאר אחד נוסף, ששאלנו אותן למי הוא מגיע", סיפרה גדות, "בהתחלה הן נתנו כל מיני שמות של בני משפחה ואז הצבעתי על הבטן שלי,אלמה אמרה 'לאאאא'! אז שאלתי את מאיה מה יש לאמא בבטן, היא ענתה לי 'קאפקייק!'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה