ויראלי

גל גברעם ספגה עקיצה ממשרד הבריאות שהותקף: "ללעוג לאזרחים?"

פליטת 'האח הגדול' גל גברעם טענה בראיון למאקו כי: "הקורונה זה פלוץ גדול של כדור הארץ, אני חושבת שהאנשים שמתו מקורונה היו צריכים למות", העיתונאים לא ידעו איך לקבל את העקיצה של המשרד הממשלתי, אסף ליברמן: "תדאגו לבריאות הציבור ושחררו את הפיד"
מערכת ice |  10
גל גברעם (צילום אינסטגרם)
האמירות של גל גברעם בראיון למאקו סלבס גרמו ללא מעט סערה ברשתות החברתיות, כאשר פליטת האח הגדול בת ה-20 זכתה לביקורת קשה על טענותיה נגד נגיף הקורונה, אבל את ההצגה גנב דווקא הטוויטר הרשמי של משרד הבריאות.
גברעם אמרה בין היתר בראיון: ""אני חושבת שקורונה זה פלוץ של כדור הארץ, שהוא עשה הכל כדי לדלל את עצמו, עצוב לי להגיד את זה, אבל אני חושבת שהאנשים שמתו מקורונה היו צריכים למות". מלבד ביקורות כמו: "גם אני הייתי טיפש ככה בגיל 20?", משרד הבריאות הגיב בעקיצה.
 
"המציגה אינה רופאה", נכתב בטוויטר הרשמי של המשרד הממשלתי שגם הוסיף: "הקורונה עדיין כאן. לא מחכים. מתחסנים. למידע על מוקדי החיסון", מה שגרם ללא מעט תהיות על הדרך בה הועברה הביקורת נגד גברעם.
בעוד בן כספית הצטרף לבדיחה של משרד הבריאות כשכתב: "וגם לא חכמה גדולה", ברק רביד התלוצץ: "מתי יחשפו שחיים לוינסון עושה את הטוויטר של משרד הבריאות?", אסף ליברמן הוסיף: "הטוויטר של משרד הבריאות משמש עכשיו ללעוג לאזרחים? תדאגו לבריאות הציבור ושחררו את הפיד".
 
עקיבא נוביק השיב לאחרון: "חולק על חברי. הבחורה מקבלת במה נרחבת, מזיקה למאמצים של משרד הבריאות לשמור על בריאות הציבור, ומועלת באחריות (המסויימת) שלה כדמות מוכרת. עקיצה יפה". ליברמן ענה: "מה החשש של משרד הבריאות? שהציבור יאמין שהקורונה זה פלוץ של כדור הארץ? שטוב שאנשים מתים? זה לעג לשם הלעג, סתם לרכוב על הנאת ההמון. חבל שאתה משתף עם זה פעולה".
אבישי גרינצייג טען: "החשש הוא שהציבור יזלזל בהנחיות, לא ייכנס לבידוד כשצריך, לא יעשה בדיקות או יתחסן - כי איזה ידוענית רשת שהם משום מה מעריצים או מחבבים התבטאה בלעג פומבי להתגוננות מפני הנגיף. מי שלא רוצה שילעגו לו, עדיף שלא יזלזל פומבית במגפה עולמית עם טיעוני פלוצים".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    התגובה של משה"ב מושלמת (ל"ת)
    זרובבל 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עוד פלצנית (ל"ת)
    דני 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    מה יהיה איתך אל תצפי ששר הבריאות יתנצל בפנייך. זה לא שר
    רציו 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחוץ מיזה הגיע הזמן שתשחררי אותנו די תאמת נמאס ממך 15 דקות התהילה שלך עברו אז יאללה הביתה
    סגור
  • 4.
    זוועה
    יורם ק. 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לא עושים בשהיל להיות בכותרת ואצטט את טום אביב "זאת אשה עם פה רקוב חבל שהכרתי אותה"
    סגור
  • 3.
    גל
    אתי 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מבינה איך פרסמו את הכתבה של הילדה המטומטמת הזו משפחות אבדו את יקיריהם מה שבטוח שיש שרשרת של מטומטמים חסרי רגש מהילדה היצרן ממנה המילים הקשות האלו מהילדה המטומטמת הזו ועד מי שפרסם את המילים הקשות האלו.
    סגור
  • 2.
    תיזהרו עם הרעל כלפיה, זה חיי אדם
    טובה 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ומילים יכולות להרוג. וכן יש בה משהו ילדותי. שתתגבר קודם ואחרי זה תופיע בציבור.
    סגור
  • צודק!
    יוסף 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צודק לגמרי
    סגור
  • 1.
    גל
    אני 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ילדה מטומטמת ,מקבלת במה מעל הנורמלי ,עושה שימוש לרעה בעוקבים שלה .עצוב מאוד תתבגרי ילדה ,לא מבינה את החיים חייה בסרט של עצמה,והצופה הנאמן והיחיד שלה זה טום,חבל לי על עלייך.
    סגור
  • גל טיפשה כמו קיר
    אורן קידר 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גל טיפשה ורודפת פרסום. קצת מזכירה את ליהיא. שתמ מטומטמות ומקבלות במה. תתקדמו יאללה
    סגור
  • עצוב
    מריה 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    האנשים פה מגיבים ברוע צרוף. נראה שכולם חיכו לטעות שלה שיוכלו לאכול אותה בלי מלח. על הלבנת פנים שמעתם? או שאתם יותר נאורים מזה? מתביישת שככה העם שלי מגיב וזה השיח. בושה לאינטליגנציה.
    סגור