ויראלי

יוסי אלי מצליח בגמילה מעישון? "הוצאתי מאפרה מהגוף"

העיתונאי משתף בבלוג הפסקת העישון שלו על התהליך: "לחברים ולהיות גאה. אני עדיין מגדיר את עצמי בגמילה. וזה תהליך ארוך מאוד מאוד מאוד. הרבה יותר אנרגיות, הרבה חיוני, והרבה פחות. תלוי במקל המגעיל הזה. רק לחשוב שב10 ימים בלבד לא עישנתי 194 סיגריות!!!! זה מטורף"
מערכת ice |  3
יוסי אלי (צילום ויקיפדיה/ רווח הפקות - CC BY-SA 3.0, עריכה אייס)
הגמילה של יוסי אלי מסיגריות נכנסה ליומה העשירי והוא שיתף בתחושותיו בבלוג שהחל לכתוב בטוויטר שלו כיצד הוא חווה את הפסקת העישון. גם החברים מחדשות 13 מנסים לעודד אותו עם תגובות משעשעות במיוחד.
אלי שיתף: "בלוג גמילה, היום העשירי: אפליקציה שאני משתמש בה כתוב שאני "הפסקתי לעשן" ואני צריך לספר לחברים ולהיות גאה. אני עדיין מגדיר את עצמי בגמילה. וזה תהליך ארוך מאוד מאוד מאוד. היום אני מרגיש יותר ויותר שהצלחתי להוציא מאפרה שלמה מתוך הגוף שלי. הרבה יותר אנרגיות, הרבה חיוני, והרבה פחות. תלוי במקל המגעיל הזה. רק לחשוב שב10 ימים בלבד לא עישנתי 194 סיגריות!!!! זה מטורף".
יממה לפני כן כתב: "בלוג לנגמל: היום השמיני והתשיעי. חזרתי לשחק טניס (קשוח!), רצתי 7 קילומטרים (משחרר). בערב ישבתי לבירה עם חברים, הדודא הגיעה, אבל הרבה יותר בקטנה. מה שכיף, הבגדים לא מסריחים יותר, הנשימה משוחררת יותר. למרות שהגוף עדיין מנקה את עצמו ויש שיעולים".
חברו טל שורר כתב בהומור: "כותב פוסטים על גמילה מסיגריות - ממשיך לצאת לפינת עישון בשביל החבר׳ה", אלי השיב לו: "וואלק כתוב אסור לעשן" והראה את פינת העישון של חדשות 13", שורר השיב: "תרים נסתרות - מי מעבד ומי לא מכבד את השלט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה לא חייב להיות סיוט
    רונן הירשלר 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יכול להיות אפילו קל: https://www.hirshler.net/smokers-details
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    ליאת 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלי כל הכבוד. זה רק הולך ונהיה קל מיום ליום. לא לעשן הופך לטבעי(כפי שתמיד היה). גם אני עישנתי בעבר, לפני קצת יותר מ10 שנים הלכתי לסדנה של אלן קאר ומאז אני לא מעשנת. והחלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים. לעזו רלעוד מעשנים. אז התחלתי לעבוד שם. שליחות וסיפוק.
    סגור
  • 1.
    מעשנים זה תקיעות ביכלת ביטוי רגשות כלפי חוץ. פיקסציה או
    אינטרפוץ 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה להפעיל את שריר טבעתי, הפה, שלמעשה העישון מפעיל במקום דיבור! נורא
    סגור