ויראלי

רינה מצליח בהתערבות מסוכנת? זה מה שיקרה אם תפסיד

אדוה דדון סיפרה באינסטגרם כי התראיינה לפרויקט הדוקו של העיתונאית הוותיקה של חדשות 12 וטענה: "התערבנו שאם אני עוזרת לה להעלות את העוקבים היא מעבירה לי את חמשת המקורות הכי טובים שלה בפרישתה. אז בבקשה מכם תלחצו על follow. זה ממש יעזור לי"
מערכת ice | 
רינה מצליח (צילום צילום מסך קשת 12)
הסרט הדוקומנטרי עליו עובדת העיתונאית הוותיקה רינה מצליח הבוחן את מעמדן של הנשים בתקשורת ובעיתןונאות, שאת המשתתפות בו חשפנו לראשונה ב-ice, החל כבר בצילומים וגם אדווה דדון לקחה בו חלק.
באינסטגרם שלה, דדון שיתפה את התחושות לאחר שהתראיינה למצליח במסגרת הפרויקט: "התראיינתי היום לסרט דוקומנטרי על ״נשים בתקשורת הישראלית״ שיוצרת רינה וצפוי לצאת בקרוב. דיברנו על הכל. המסלול, השלבים, הערכים, המטרות, ההישגים, ההצלחות, הכשלונות, התשוקה למקצוע, ואיך היא קשורה להתאהבות".
 
"בשלב מסויים מצאתי עצמי, תופסת חזרה את עמדת המראיינת ומקשיבה בשקיקה לסיפורים של רינה. לחוויות שעיצבו את דרכה, לחשיפות המשמעותיות ששינו מציאות והיא הכי גאה בהן. בסיום, שאלתי אותה מה הדבר הכי חשוב שהבינה. היא ענתה: להסתכל סביב ולהנות מהדרך".
לסיום כתבה: "רינה כבר הבינה את מה שאני עוד לא למדתי. נ.ב, התערבנו שאם אני עוזרת לה להעלות את העוקבים היא מעבירה לי את חמשת המקורות הכי טובים שלה בפרישתה. אז בבקשה מכם תלחצו על follow. זה ממש יעזור לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה