ויראלי

ישראל בידור חשפו: זו הסיבה להיעלמות המסתורית מהאינסטגרם

אחרי כמעט 24 שעות של הדממה בעמוד האינסטגרם הפופולארי שמונה 1.2 מיליון עוקבים, ישראל בידור חזרו לפעילות וחשפו את סיבת ההיעלמות המסתורית 
מערכת ice | 
ישראל בידור (צילום מור צידון)

עמוד האינסטגרם ישראל בידור שמאחוריו עומדים האחים דוד ושלמה סער, עורר אתמול סערה באינסטגרם בפוסט תמוה שעלה בעמוד וחסימה של הסטורי, או במילים אחרות: כיבוי אורות בעמוד. כעת חושפים בישראל בידור את ההיעלמות המיסתורית בקאמבק מחודש.

הפרידה הקצרה מהעוקבים, מסתבר, היתה לצורך מיתוג חדש של החברה והעמוד ועם החזרה לפעילות השיקו בישראל בידור מיתוג חדש ועיצוב חדש לפרסומים בעמוד האיסטגרם.
למי שלא בעניינים, נקצר ונסביר שמדובר בעמוד אינסטגרם שצמח עד לממדים של חברת תוכן, שכל העיסוק שלה הוא בעולם הבידור והסלבס בישראל, עם דיווחים ראשונים על הנעשה בביצה, ותוכניות רשת פופולאריות. עמוד האינסטגרם של החברה מונה היום 1.2 מיליון עוקבים, ומדובר באחד מעמודי האינסטגרם הנעקבים והפעילים בישראל עם שיתופי פעולה עסקיים והובלה של תחרויות ודירוגים בתחום הבידור והנוער.

המיתוג החדש של ישראל בידור

הפוסט המוזר שעלה בעמוד אתמול כלל את העיצוב המוכר של הפוסטים שמעלים בו בדרך כלל, אלא שהפעם, עלו עם מסר הלא ברור: "תתגעגעו? יאללה, מממ ביי", כך נכתב בתמונת הפוסט, ובצירוף לה נוספו מילות פרידה: "ביי, תודה על תקופה".
 


מיהרו לקפוץ על הפוסט עמודים חופפים/מתחרים כמו "הרבנית של האינסטגרם", שהגיבו על מילות הפרידה, "מי שרוצה מוזמן לעקוב אחרינו במקום". עוקבים אחרים מהרשת הוסיפו לשרשור תגובות נדהמות וכרגע אין אף רמז לתעלומה. גם מעמוד האינסטגרם של תוכנית "הצינור" הגיבו לפוסט בהומור, "די נו תחזרו, אם עוד יום אחד אתם לא חוזרים - אנחנו גם סוגרים את העמוד"

בראיון לפרויקט הצעירים המצליחים של ice, חשף המייסד והבעלים דוד סער את תוכניותיו לעתיד החברה ואמר, "החלום המקצועי שלי הוא לגעת ביותר ויותר לבבות של אנשים. לרגש, להצחיק, לרתק ולהעביר את המסרים החברתיים, האידיאולוגיים והערכים שלנו". תחום נוסף שסער שואף הוא לפרוץ גם בחו"ל, מספר כי כבר יש מגעים שונים בעניין, "זה החלום הגדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה