ויראלי

קופמן נגד החכ"ית מהליכוד: "כרותת אונה. חד משמעית"

פרשן הספורט יצא בחריפות נגד חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן שכתבה נגד בנט: "כדי לייצר מראית של פיקוח נפש, של בהילות, של הצלה, שהופכת אותו לגיבור חשוב נורא, כמובן. האם הוא עד כדי כך פייק וסליז? התשובה היא כן. חד משמעית". ומה חשב ריקלין?
מערכת ice |  5
רון קופמן (צילום פייסבוק/רון קופמן)
חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן יצאה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט שיצא לקבל את פניהם של פליטים אוקראינים שהגיעו לנמל התעופה בן גוריון, יחד עם זוגתו גילת בנט, אך חטפה בעצמה אש.
דיסטל אטבריאן טענה: "אחרי שהוא נמרח בנתב"ג על הילדים המבוהלים שלא עשו לו שום דבר רע, פתאום חלפה בי המחשבה שאולי הוא ממש התעקש לטוס בשבת ולא בראשון נניח. כדי לייצר מראית של פיקוח נפש, של בהילות, של הצלה, שהופכת אותו לגיבור חשוב נורא, כמובן. האם הוא עד כדי כך פייק וסליז? התשובה היא כן. חד משמעית".
 
רון קופמן, פרשן הספורט הוותיק, תקף את חברת הכנסת: "מישהי כאן מתעקשת להמשיך לצייץ שטויות, אף שהיא כרותת אונה. חד משמעית". התשובה שלו קיבלה לא מעט לייקים והודעות שתומכות בו.
 
שמעון ריקלין, המגיש בערוץ 14 המשיך את הקו של דיסטל אטבריאן: "אחרי שבנט טס בדרמתיות מעושה למוסקבה. ואחרי שהוא חטף היום ילד בחגיגות המוזרות בקבלת יוצאי אוקראינה בנתבג. מה לדעתכם יהיה התעלול היחצני הבא של בנט?".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גלית גיסטל
    יוני 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הליקוק לביבי בת.... איננו מחייב בנאדם להיות וולגרי,מגעי וטיפש. פדוט ללקק לו בת......
    סגור
  • 3.
    שימפנזה
    נהע 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חיב את אחמד האריתראי מלוינסקי צינור חם שחור 12 אינץ וכל התרופות שלך תזרוק לפח. מה אומר? מסדרת לך נעיצה חמה ומתקתקת פגישה?
    סגור
  • 2.
    הפוסל במומו פוסל. יש הקלטה שהילד בורח מבנט
    == 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה קרה בירידה מהמטוס: יתום ללא הורים נמלט בבהלה מגבר זר שרדף אחריו. נסו לנחש מי זה היה.
    סגור
  • 1.
    רון מה לא ברור?
    ייייייישששששש 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם הנוכל המושחת היה טס אז היו מוחאים לו כפיים וואו איזה "מנהיג גדול" אבל בנט??? המחקת אותם!! הם לא מצליחים להפנים שהם לא בשילטון ואני מקווה שלא יגיעו לשילטון עלובי נפש
    סגור
  • שימפנזה
    מני 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חיב את אחמד האריתראי מלוינסקי צינור חם שחור 12 אינץ וכל התרופות שלך תזרוק לפח. מה אומר? מסדרת לך נעיצה חמה ומתקתקת פגישה?
    סגור