עסקי ספורט

קופמן עוקץ את פרימו: "אתה הדס שטייף או חיים אתגר?"

איש הספורט הוותיק הגיב לחברו שטען: "קיבלתי כל הלילה עדויות וצילומים, הייתי עם דמעות. בושה של שוטרים", כשהשיב לו: "מה זה "קיבלתי עדויות"? אתה יודע לגבות עדות??? אנחנו כתבלבים, אנחנו מקבלים מידע שמעובד לידיעה. אתה מתנהל כאילו כל יום פורים. אולי די?"
מערכת ice |  1
רון קופמן וחיים אתגר (צילום קשת 12)
משה פרימו בסך הכל ניגש לכתוב את טור הסיכום שלו למשחק בליגת העל, בו הפועל תל אביב נכנעה 2:0 למכבי חיפה, אבל לדבריו האירועים האלימים אליהם נחשף השפיעו על העבודה שלו אמש (שני) לפנות בוקר.
פרימו כתב: "2.30 בלילה. עכשיו סיימתי לכתוב את הטור לספורט 5, הייתי אמור לכתוב רק על כדורגל, אבל לא יכולתי שלא להתייחס לשוטרי היס״מ בסמי עופר. קיבלתי כל הלילה עדויות וצילומים, הייתי עם דמעות. בושה של שוטרים".
 
רון קופמן, חברו לערוץ, כתב: "פרימו גם אתה מתחפש לנציג רשויות האכיפה, כמו הדס שטייף וחיים אתגר??? מה זה "קיבלתי עדויות"? אתה יודע לגבות עדות??? אנחנו כתבלבים, אנחנו מקבלים מידע שמעובד לידיעה. אתה מתנהל כאילו כל יום פורים. אולי די?".
פרימו הוסיף: "תתעדכן. פרסמתי עדויות", לאחרונה עלו לא מעט ביקורות נגד המשטרה על אלימות לכאורה נגד אוהדים, שלעיתים אף תועדה. הדבר הביא לכעס גדול בענף ויש קריאות לא פעם להביא להפסקת האלימות הזו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נרקופמן
    מונגול שרק פיונה 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חייב את אחמד מלוניסקי צינור שחור 14 אינץ יאפס אותך בלי כדורים שאתה לקח. אני מסדרת פגישה?השב לאברבנאל או לגהה יא שראקקקקקקקקקקקקקקקקקק
    סגור