ויראלי

ynet תחת מתקפה: "לא מסעדה ולא אברמוביץ'. האייטם נמחק"

ידיעה שטענה כי האוליגרך בעל האזרחות הישראלית נצפה סועד במסעדה בתל אביב, זכתה לביקורת מעורך וואלה! ברנז'ה: "מדובר בפייק ניוז. לא רומן"
מערכת ice | 
ynet (צילום יח"צ)
הכותרת ב-YNET אמש (רביעי) התהדרה בכך ש: "בזמן שהעולם מטיל סנקציות: האוליגרך רומן אברמוביץ' נצפה במסעדה בתל אביב", בכותרת המשנה נכתב: "האוליגרך רומן אברמוביץ' שמחזיק באזרחות רוסית, ישראלית ופורטוגלית, נצפה אמש סועד בחדר פרטי במסעדת יוקרה במגדל במרכז תל אביב", אבל לעורך וואלה! ברנז'ה יש טענות חריפות נגד האייטם.
דוד ורטהיים כתב: "לפני כמה שעות יצא מ-YNET פוש "בזמן שהעולם מטיל סנקציות: האולגירך רומן אברמוביץ נצפה במסעדה בתל אביב". מדובר בפייק ניוז. לא רומן, לא מסעדה ולא אברמוביץ. האייטם נמחק וירד מהאתר".
 
גדעון דוקוב ממקור ראשון הגיב לו על כך: "ונגיד שיה גם רומן, גם מסעדה וגם אברמוביץ' - מה האייטם? ואני כבר לא מדבר על הפוש", ורטהיים השיב: "בגדול ברור שזו רכילות, אבל לשם שינוי דווקא עם ערך. יש פה (נראה לי) אמירה על העובדה שאוליגרכים נהנים פה לעומת פליטים שמסורבי כניסה. לא נוקט עמדה, מעריך".
 
העיתונאי חיים לוינסון כתב בהומור לוורטהיים: "אבל איך האוכל", יאיר טרצ'יצקי ששימש יו"ר ארגון העיתונאים לשעבר השיב על כך: "זה נשמע כאילו לא מדובר ברומן ריאליסטי, סליחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה