ויראלי

שטראוס תחזיר את המוצר למדפים? "מסתבר שהפסיקו לייצר"

החברה השיבה לשאלות של משתמשת בפייסבוק שתהתה לאן נעלם השוקובו הלבן: "אני המון זמן מחפשת את השוקובו הלבן עם העטיפה הירוקה ולא מוצאת בשום מקום. חייבת שתעזרו לי, הפסיקו לייצר?", בשטראוס גלידות ענו: "ירד ממגוון מוצרנו וכרגע אין צפי להחזרתו"
מערכת ice |  3
שטראוס בריקול (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, מנדי הכטמן)
פוסט בפייסבוק יחזיר את אחד המוצרים הזכורים של שטראוס למדפים? יובל מגן, בעלת חשבון ברשת החברתית, חשפה שיחה שלה עם 'שטראוס גלידות' לגבי השוקובו הלבן שחיפשה ולא מצאה והתשובה שקיבלה הייתה מפתיעה במיוחד.
מגן החלה את השיחה: "היי, אני המון זמן מחפשת את השוקובו הלבן עם העטיפה הירוקה ולא מוצאת בשום מקום. חייבת שתעזרו לי, הפסיקו לייצר?", גלידות שטראוס השיבו: "בוקר טוב יובל, מוצר זה ירד ממגוון מוצרנו וכרגע אין צפי להחזרתו".
 
עוד נמסר בתגובה למגן מטעם החברה: "אשמח כמובן להעביר את אהבתך למוצר לידיעת מחלקת השיווק שלנו, המשך יום נפלא", הלקוחה השיבה בתשובה: "אני לא היחידה, אתם חייבים להחזיר את זה".
לאחר מכן מגן הוסיפה: "אני מחפשת כבר מלא זמן את השוקובו האלוהי ביותר שהאדם ידע, אתמול שלחתי הודעה לשטראוס ומסתבר שהפסיקו לייצר!! בואו נראה לו אהבה ונחזיר אותו כי עם כל הכבוד לפיסטוק שלכם אין כמו שוקובו לבן!!!
תרעבו ברעביייייי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא חסר
    שטויות במיץ עגבניות 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה בו סלמונלה לא צריך לא מכירה ולא רוצה להכיר.
    סגור
  • 2.
    שוקוביס
    שולי 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיחזרו עם מוצרים תקינים ובפיקוח בריאותי אז לא תהיה בעיה. כי אסטרטגיה של התנפחות מצידם שהם יפסיקו לייצר לישראל וכו׳ לא תרשים נבונים.
    סגור
  • 1.
    הגלידות הן של חברת יוניליבר (ל"ת)
    שרית 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור