השוק

שטראוס תעלם מהמדפים בסופרמרקט: אלו המוצרים החדשים שנאסרו לשימוש

שטראוס מרחיבה את החלטת הריקול מרצון לכל מוצרי מפעל הממתקים: שוקולד עלית, עוגות עלית וופלות עלית, חטיפי דגנים אנרג'י, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י, המסטיקים וסוכריות הטופי בכל תאריכי התפוגה. הבורסה הקפיאה את המסחר במניה
כפיר אדר וניצן כהן |  7
ריקול על מוצרי שוקולד של שטראוס (צילום vecteezy)
בהמשך לדיווח המיידי מה-25 באפריל 2022 לגבי הריקול של מוצרי השוקולד שיוצרו החל מיום 20 בפברואר 2022, החליטה החברה להרחיב את הריקול מרצון לכל מוצרי מפעל הממתקים בנוף הגליל, ותחזיר את המפעל לפעילות רק אחרי שיתוקנו הליקויים. בבורסה לניירות ערך הפסיקו את המסחר במנייה.
שטראוס מרחיבה את החלטת הריקול מרצון לכל מוצרי מפעל הממתקים: שוקולד עלית, עוגות עלית וופלות עלית, חטיפי דגנים אנרג'י, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י, המסטיקים וסוכריות הטופי בכל תאריכי התפוגה. החברה תחזיר לפעילות את מפעל הממתקים בנוף הגליל רק כאשר יתוקנו הליקויים, והמוצרים יהיו בטוחים לחלוטין לצריכה.
 
חברת שטראוס החליטה לאתחל את הפעילות של מפעל הממתקים ולהפעילו מחדש רק אחרי שיתוקנו הליקויים. תוצאות המעבדה שהתקבלו בשעות האחרונות מלמדות על חשד ראשוני (אין עדין ממצאים סופיים) לסלמונלה ב-2 דגימות בודדות בשני מוצרי שוקולד, מתוך 270 דגימות במוצרים שנבדקו ואשר יצאו לחנויות והיו במסגרת הריקול שהוכרז. הממצאים דווחו למשרד הבריאות.
לאור תוצאות אלו החליטה הנהלת החברה לנהוג באחריות מלאה ולא לקחת כל סיכון, גם אם הוא נמוך , ולהסיר את כל מוצרי המפעל מהמדפים. מדובר על מוצרי שוקולד עלית, עוגות עלית, ופלות עלית, חטיפי דגנים אנרגי, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י, המסטיקים וסוכריות הטופי - מכל תאריכי התפוגה, ולבקש מהציבור שלא לצרוך את המוצרים.
אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל: "לא ניקח כל סיכון בנוגע לבריאות הציבור ובשל הבלבול הרב שנוצר בקרב הצרכנים, החלטנו הבוקר, בשיתוף ובתיאום עם רשות המזון במשרד הבריאות להגדיל את טווח הזהירות ולהרחיב את איסוף המוצרים זאת למרות שאין לנו, נכון לעכשיו, כל אינדיקציה על בעיה במוצרים אלו. לא ניקח כל סיכון ונישא בכל העלויות כפי שמצופה מאיתנו.כל שאר מוצרי הקבוצה בטוחים לצריכה"
עוד הוסיף: "ללא ספק מדובר באירוע מכונן עבור קבוצת שטראוס שמייצרת ומשווקת לציבור עשרות מותגים אהובים שנים ארוכות ושחרטה על דגלה אחריות ושקיפות מזה למעלה מ-80 שנה. הנהלת החברה מתנצלת בפני הציבור הישראלי, הלקוחות, והקמעונאים על התקלה הקשה. נפיק לקחים מהאירוע, נשנה ונשפר את מערך הבדיקות ונחזור לייצר רק כאשר נדע כי המפעל וקווי הייצור תקינים והמוצרים בטוחים - כפי שמצופה מחברה אחראית כמו שטראוס".
לסיום הסביר: "אנו מודעים לזמני ההמתנה הארוכים בשירות הלקוחות, ומבטיחים שנחזור לכל צרכן, גם אם זה ייקח כמה ימים. נזכיר כי הודענו אתמול על פיצוי כפול בהוכחת קנייה, על כל מוצר מפעל הממתקים שנרכשו וכמובן שפיצוי זה יחול גם על הריקול המעודכן. בעקבות היקף הריקול החריג חברת שטראוס מתארגנת להעברת כלל פרטי המוצרים בהקדם האפשרי".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מוצרים שרכשנו
    נדיה קצובה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה לעשות עם מוצרים שנרכשו? לאיפה להחזירו? מה עם החזר כספי?
    סגור
  • תור
    Er 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושבת שכל מקום שקנינו בו מוצרי עלית חייב לקבל את המוצר זה חובתם המלאה נגיד כי אני קניתי ממכם ומחזירה לכם מה תעשו לא מעניין אותי זה הנוהל אני קניתי לאכול זה שנוצר מצב שלא אוכלים זה בעיה בניהם לא שלי שילמתי תביאו את כספי מה תעשו עם הסחורה זה בעיה של בעל העסק כי הוא מחזיר את מוצרי העסק שמספקים לחברה
    סגור
  • 4.
    מוצרים שרכשנו
    נדיה קצובה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מובן מה לעשות עם מוצרים שנרכשו
    סגור
  • 3.
    הודעה חשובה
    ארז 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכל הסאטלנים... לבמבה נוגט שלום????
    סגור
  • במבה זה אוסם
    ייח 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסם
    סגור
  • 2.
    הצל צודק
    ורד 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רבקה אישה שמאלנית אומללה
    סגור
  • 1.
    האם ארטיקי "חמשושים" אין בעיה לאכול ? (ל"ת)
    אולגה 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור