בריאות

הסיוט של שטראוס-עלית נמשך: משרד הבריאות אישר גילויי סלמונלה

החשש אומת: אחרי שהחברה ביצעה את הריקול הגדול בהיסטוריה בישראל, כאשר עשרות מותגיה ירדו מן המדפים, משרד הבריאות אישר כי בדיקות המעבדה נמצאו חיוביות: "משרד הבריאות ביצע לאורך היום ביקורת את שבמסגרתה נעשו מספר פעולות בדיקה נוספות שלאחריהן יוחלט על הצעדים הבאים"
מערכת ice | 
ריקול על מוצרי שוקולד של שטראוס (צילום vecteezy)
שטראוס-עלית ביצעה את הריקול אולי הגדול בהיסטוריה בישראל, כאשר עשרות מותגים של החברה, חטיפים, שוקלדים וגם גלידות יירדו מהמדפים וייאסרו לשימוש בתקופה הקרובה. היום (שלישי) הודיע משרד הבריאות כי בדיקות המעדה שעברו המוצרים התבררו כחיוביות, משמע - יש סלמונלה במוצרים. 
"לפני דקות אחדות הודיעה חברת שטראוס למשרד הבריאות שתוצאות המעבדה על המוצרים המוגמרים הגיעה אליהם והתבררה כחיובית" נמסר בהודעה הרשמית מטעם משרד הבריאות, "מובהר כי כלל המוצרים הללו הינם במסגרת ההחזרה היזומה שכבר בוצעה על ידי  היצרן. משרד הבריאות ביצע לאורך היום ביקורת את שבמסגרתה נעשו מספר פעולות בדיקה נוספות שלאחריהן יוחלט על הצעדים הבאים".
עוד קודם לכן, אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, התראיין הבוקר אצל ‎אפי טריגר והסביר: "מבין את הכעס והאכזבה בקרב הצרכנים, כל מי שרכש מוצרים שלנו יכול להתקשר ולקבל פיצוי. לא נחזור לייצר שוקולד עד שנהיה בטוחים ב-100% שהבנו את מקור הבעיה וטיפלנו בה. אנחנו מתכוונים לטפל בכל תלונה לגופה ולהתייחס לכך ברצינות. אין ספק שזה אירוע מכונן ונצטרך ללמוד ממנו הרבה".
אייל שמעוני, סמנכ"ל הטכנולוגיה של קבוצת שטראוס, הבהיר ב-103FM: "גם הבוקר אין שום אינדיקציה של מוצר אצל לקוחות או בשווקים שנגוע או חשוד לסלמונלה". על ההחלטה לאסוף את המוצרים שיוצרו בחודשיים האחרונים הרחיב: "אנחנו מאמינים שחודשיים הם שולי ביטחון הרבה, הרבה, הרבה מעבר למה שנדרש, אבל אנחנו מעדיפים לעשות את זה ככה כדי שלא יתברר לנו אחרת. היקף הנזק? אני לא הגורם המוסמך לתת תשובה. הוא נרחב".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה