בריאות

"ריקולים נוספים בדרך", "הצרכנים איבדו אמון": שטראוס מתכוננת להמשך

שורה של ראיונות הבוקר ניסו להסביר היכן עומדת החברה אחרי ריקול הענק שביצעה לעשרות ממותגיה, מעיין פרתי מקשת 12 הסבירה: "אנחנו רק בתחילת האירוע", סמנכ"ל הטכנולוגיה בשטראוס: "הנזק נרחב", יו"ר המועצה הלאומית לבריאות הקהילה: "יהיו מקרים, אבל לא מרובים"
מערכת ice |  3
שטראוס בריקול (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, מנדי הכטמן)
בעקבות ‏החשד לסלמונלה במוצרי שוקולד, שטראוס-עלית ביצעה אמש (שני) את הריקול אולי הגדול בהיסטוריה בישראל, כאשר עשרות מותגים של החברה, חטיפים, שוקלדים וגם גלידות יירדו מהמדפים וייאסרו לשימוש בתקופה הקרובה.
אחרי ההתנצלות בשידור חי בקשת 12, אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, התראיין הבוקר אצל ‎אפי טריגר והסביר: "מבין את הכעס והאכזבה בקרב הצרכנים, כל מי שרכש מוצרים שלנו יכול להתקשר ולקבל פיצוי. לא נחזור לייצר שוקולד עד שנהיה בטוחים ב-100% שהבנו את מקור הבעיה וטיפלנו בה. אנחנו מתכוונים לטפל בכל תלונה לגופה ולהתייחס לכך ברצינות. אין ספק שזה אירוע מכונן ונצטרך ללמוד ממנו הרבה".
 
‏אייל שמעוני, סמנכ"ל הטכנולוגיה של קבוצת שטראוס, מבהיר ב-103FM: "גם הבוקר אין שום אינדיקציה של מוצר אצל לקוחות או בשווקים שנגוע או חשוד לסלמונלה". על ההחלטה לאסוף את המוצרים שיוצרו בחודשיים האחרונים הרחיב: "אנחנו מאמינים שחודשיים הם שולי ביטחון הרבה, הרבה, הרבה מעבר למה שנדרש, אבל אנחנו מעדיפים לעשות את זה ככה כדי שלא יתברר לנו אחרת. היקף הנזק? אני לא הגורם המוסמך לתת תשובה. הוא נרחב".
כתבת הצרכנות ‎של קשת 12 מעיין פרתי ב-103FM הסבירה על המשבר בשטראוס: "הנזק מטורף, רוב האנשים איבדו אמון גמור בחברה - אנחנו רק בתחילתו של האירוע, זו שרשרת עצומה ונשמע על עוד ריקולים".
 
אילנית חיות, יועצת לניהול משברים ולשעבר סמנכ"ל תקשורת ורגולציה בתנובה ב-103FM: "הצרכן הישראלי ממהר לשכוח. בהנחה ששטראוס ינהלו את המשבר כמו שצריך, מבחינה תדמיתית זו תהיה מכה קלה בכנף". פרופ' אמנון להד, יו"ר המועצה הלאומית לבריאות הקהילה, מעריך ב-103FM: "יהיו מקרים בקהילה כנראה, אבל לא מרובים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שוקולד נהדר
    שמעון 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינני מבין .החברה לוקחת אחריות .תנו לה זמן להתארגן .כל מוצצי הדם שישר תובעים שירגעו.אני אמתין כמו רוב אוהבי השוקולד חלב "פרה אדומה",ואז אהנה משוקולד הטעים ביותר
    סגור
  • 2.
    שעה ו20 מחכה בטלפון ואז מתנתק
    אני 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי תמונות של ההקאות והשלשולים שלי לפני שהם הודיעו על הריקול הכלה שלי נסעה לקנות לי כדורים. למה לא הודיעו בזמן ואז לא הייתי צורכת ניגרם לי נזק עצום
    סגור
  • 1.
    חברה אמינה שדואגת לצרכנים היא נדירה
    צרכנית מסורה 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם במחיר של הפסדים עצומים ונזק לשם החברה עדיין שטראוס חושבת קודם כל על הצרכנים ודואגת לאסוף מוצרים גם חדשיים לפני פשוט מדהימים תודה לכם
    סגור