ויראלי

נטלי דדון במהלך מפתיע: מאחדת כוחות עם עומרי כספי

אושיית הרשת מצטרפת לכוכב ה-NBA לשעבר וגם היא תיקח חלק במצעד הדגלים בירושלים ביום ראשון: "צו השעה - מניפים בגאווה"
מערכת ice |  2
נטלי דדון (צילום אינסטגרם)
לא רק עומרי כספי, גם אשת העסקים והפעילה החברתית נטלי דדון קוראת לציבור להגיע לצעוד איתה בצעדת הדגלים ביום ראשון בירושלים. בהודעה שנמסרה לגבי השתתפותה נכתב: "צו השעה- מניפים בגאווה יום ראשון 29.5 כיכר הדוידקה בשעה 17:00".
דדון שיתפה פוסט באינסטגרם שלה בו נכתב על ידי עיתונאי הבידור צחי קומה: "אגב, זה נכון שמפלגת מרצ תומכת בקהילה הגאה, אבל היא לא המפלגה היחידה ואין לה בלעדיות על זה".
 
דדון כתבה בפוסט מקיף באינסטגרם שלה: "השבת אנחנו קוראים את פרשת ״במדבר״. בפרשה, סופרים את עם ישראל: ״שְׂא֗וּ אֶת־רֹאשׁ֙ כָּל־עֲדַ֣ת בְּנֵֽי־יִשְׂרָאֵ֔ל לְמִשְׁפְּחֹתָ֖ם לְבֵ֣ית אֲבֹתָ֑ם בְּמִסְפַּ֣ר שֵׁמ֔וֹת כָּל־זָכָ֖ר לְגֻלְגְּלֹתָֽם״ התורה רוצה להדגיש לנו שכל אדם ואדם חשוב, ושהסכום הכולל של עם ישראל - נוצר כתוצאה מהצירוף של כל הפרטים אחד לאחד, עד להיותנו ציבור גדול. כוחנו באחדותנו. וכל אחד מאיתנו חשוב".
"לדעתי - בספירה מתבטא הערך המיוחד של כל אחד מן הפרטים. תחשבו על הדברים שאתם סופרים. אם זה הישגים, רגעים מיוחדים, ואפילו נשימות בתרגולי יוגה. כשאנחנו סופרים משהו - אנחנו מקדישים לו תשומת לב מיוחדת. בחודשיים האחרונים איבדנו 22 קורבנות בגל הטרור הרצחני. מספר עצום, כואב וקשה. איבדנו חלק מאיתנו, חלק ענק מהעם שלנו. כשהייתי במרוקו היה מדהים, מרתק ומרגש - אבל יש משהו שיש רק בישראל, וזה הערך המיוחד לחיי אדם, התחושה שכל מי שאת פוגשת ברחוב הוא בן משפחה שלך, ושאת חלק ממשהו גדול ממך".
 
לסיום כתבה: "עם ישראל עובר תקופה קשה. ביום ראשון נניף את דגלנו בגאווה, בירושלים בירתנו. ומי ייתן ונדע רק ספירות חיוביות. הספירה מזכירה שכולנו כיחידים - חלק ממשהו גדול יותר. כולנו עם אחד, מאוחד וחזק. ליבי עם משפחות הנרצחים. שתהיה שבת שלום לכל עם ישראל, שבת של שקט ושלווה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלדדון
    רמי 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בראיון עם לרר .. "כל העם בא לחבק אותי לחזק אותי ללחות את ידי" .. משמע זה משתלם לי .. גברת הארוע נקרא יום ירושליים לא יום ההרמה לדדון ועסקיה !!!
    סגור
  • 1.
    ךכי כבר לליכוד או לבן גביר
    אחד 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנו שאת ביביסטית
    סגור