ויראלי

יוצר שנות ה-80 מתפוצץ: "תעמולה לשנאת יהדות"

ציון נאנוס עורר את זעמו של מני אסייג כששיתף סיפור של אם לחיילת שמפקדיה הדתיים לא לחצו את ידה בשל היותם שומרי נגיעה: " כל מי שנגד הקו הפרוגרסיבי המזיק שלכם הוא מפיץ שנאה ורעל. אני כידוע חלק מהמכונה הזו שבנט האומלל תיאר"
מערכת ice |  7
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
ציטוט של אמא לחיילת שלטענתה מפקדה לא לחצו את ידה כשקיבלה דרגת רב"ט משום שהם שומרי נגיעה, הצליח להצית אש בין העיתונאי הוותיק ציון נאנוס, ליוצר שנות ה-80 מני אסייג שיצא נגדו בהאשמות קשות.
כתב תחילה: "סיפור קטן, התרחשות כמעט זניחה שלא תעשה כותרות על אנשים שכנראה לא שמעו על הביטוי ״דרך ארץ קדמה לתורה״, כשהוא מצרף את הציטוט לסיפור של אם החיילת. אסייג טען בתגובה: "ציוץ שכולו תעמולה לשנאת יהדות! אתה נושא את שמה של עיר הקודש אבל כולך רעננה!!!".
נאנוס 
 
עוד הוסיף: "נשגב מבינתי מני איך יצרת סדרה מלאת אהבה לדמויות כמעט מכל המגזרים ואילו כאן אתה רק מפיץ שנאה. הבעיה אינה שמירת הנגיעה אלא העובדה שהמפקדים בחרו להעליב את החיילת ולשלוח אותה לחפש בעצמה מי שיענוד לה את הדרגות במקום למצוא פתרון הולם. ממתי נימוס בסיסי בין בני אדם סותר את היהדות?".
 
אסייג השיב לו: "נו ברור, כל מי שנגד הקו הפרוגרסיבי המזיק שלכם הוא מפיץ שנאה ורעל. אני כידוע חלק מהמכונה הזו שבנט האומלל תיאר, ואני גם אחראי על המפוח שמזהם את האוויר, עפי דברי הבן של שמבייש את המורשת של אביו הדגול. ובמקום להתייחס לשטויות, אולי תתייחס לעובדה שממשלת האסון מקדמת את זכות השיבה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צודק
    צצצ 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאמין לי מה שנראה לי בברור שבורא עולם עושה סוף סוף סדר מראה מי הבוס האמיתי של הבירה, מי לה' אלי, אם אתם איתי תעזבו את העגל עבודה זרה של כל העולם החיצוני השקרי שבסוף מפיל אותך בפח, ואם אתה עם השמאל הערב רב תלך לשם, ה' עושה סדר כל מי שמרגיש שיש לו נשמה יהודית מושך לימין לבורא עולם, ומי שלא פונה שמאלה, אבל עד מתי אתם פוסחים על שני הסעיפים, אם אתם איתי( עם בורא עולם) שובו אלי באמת ואשובה אליכם, אי אפשר לרקוד על שתי החתונות,עכשיו כל האמת יוצאת לאור, עקרו לעם ישראל ובגלל גם לבני עדות המזרח את היהדות, היתה פה כוונה מכוונת שלא תהיה מדינה יהודית, לכן עקרו כל סממן יהודי,את הפאות של התימנים, סידרו לבנות מקומות עבודה "טובים", כדי שירוויחו טוב ויפרנסו את ההורים המבוגרים, ובנתיים הבת מאבדת מבית צנוע ובגדים צנועים לאט לאט לובשת קצר חושפת כתפיים וההורים זועקים זעקת שבר לאן הגענו הזאת ארץ ישראל שאליה יחלנו, ככה התקלקלו הבנות וכמובן ביה''ס מעורב בנים בנות ומכאן הכל מעורבב לך תדע מי נגד מי ובדרךאבדה גם השבת משחקי כדורגל בשבת צופים וכו' והשבת ח''ו מחוללת הכל זה הערב רב זרע עמלק, אשר קרך בדרך ואתה עייף ויג
    סגור
  • 4.
    מסכן שמנוהל על ידי שנאה והתקרבנות
    דפנה לביא 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איש מסכן. מנוהל על ידי שנאה והתקרבנות. באמת מעורר רחמים.
    סגור
  • 3.
    עוד טמבל מרוקאי..עאלק ילמד מה זה פטריוטיות
    שנות הבכיינים 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יא אפס אתה לא חלק משום מכונת תעלומה אתה סתם 0 מתוסכל..וממשלת בנט לא מקדמת את זכות השיבה שלך למרוקו..וחבל שלא
    סגור
  • 2.
    שונא מרוקאים
    אב'ח 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    המני הזה הוא גזען מוטרף, שהוציא את היצירה הגיזענית ביותר נגד המרוקאים בארץ (שנות ה 80). אם במאי אשכנזי היה חתום על הגועל הזה, היתה פורצת פה מהפכה. אני מבין שגם בני מישפחתו התעייפו ממנו, והעיפו אותו בהמשך. ממתי התנהגות כמו של המפקדים היא סמל יהודי? זו התנהגות בהמית של אנשים חשוכים.
    סגור
  • דווקא היה סלח שבתי
    איב 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבאמת הלעיג וביזה את המזרחיים לא זכור לי שפרצה איזשהי מלחמה.
    סגור
  • 1.
    "שנות ה-80"? הרעל הלאומני נשמע כמו שנאה של שנות ה-40!
    אמילי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 2
    די כבר לפרימיטיביות. לכולם כאן יש מקום תחת השמש.
    סגור
  • שונא מרוקאים
    איב 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דביל
    סגור