ויראלי

ג'ניפר לופז הכניסה את העוקבים לאמבטיה, צפו

הכוכבת בת ה-52 העלתה סרטונים אינטימיים במיוחד לאינסטגרם, ועל הדרך גם דיברה על המחשבות על פרישה:  "הייתי צריך באמת להבין מי אני"
מערכת ice | 
גניפר לופז (צילום אינסטגרם)
ג'ניפר לופז הכניסה את עוקביה באינסטגרם לחדר האמבטיה המפואר שלה ביום שישי האחרון. הדבר היחיד שהגן על צניעותה היו בועות אמבטיה כשהיא דיברה על מוצר הטיפוח החדש שלה JLo Beauty שעשוי משמן זית ועלה זה עתה על המדפים. הקליפ שותף ב-Insta Stories שלה בעמוד JLo Beauty שלה.
וזו לא הפעם הראשונה שלופז מכניסה את העוקבים מהאמבטיה, כאשר בפעם האחרונה שעשתה זאת, חשפה הזמרת את טבעת היהלום הירוק שלה, זמן קצר לאחר שהתארסה לבן אפלק. 
בתוך כך, לופז מופיעה בסרט התיעודי החדש שלה, Halftime, שם היא מהרהרת על הקריירה האגדית שלה ומספרת על ההתלבטות הגדולה שלה האם לזנוח אותה ולפרוש. "היו הרבה פעמים שחשבתי שאני פשוט הולכת להפסיק. הייתי צריך באמת להבין מי אני. תאמינו לזה ואל תאמינו לשום דבר אחר', הודתה לופז.
לופז גם דיברה על נושא "אידאל היופי", כשאמרה: "כשהתחלתי לעבוד, אידיאל היופי היה רזה מאוד, בלונדיני, גבוה, בלי הרבה עיקולים. גדלתי ליד נשים עם קימורים אז זה לא היה משהו שאי פעם התביישתי בו. זה היה קשה, כשאתה חושב שאנשים חושבים שאתה בדיחה - כמו פאנץ' ליין. אבל זה בסופו של דבר השפיע על דברים באופן שמעולם לא התכוונתי", היא אמרה, והוסיפה כי ארוסה דאז בן אפלק "הופתע מהביקורת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה