ויראלי

חתונה מהגיהנום: החתן ירה למוות באחד האורחים

טרגדיה בהודו: החתן ירה באקדח כחלק מחגיגות האירוע ופגע בשוגג בחברו, "האקדח נתפס והחקירה בעיצומה"
מערכת ice |  1
אקדח

חתן בהודו ירה למוות בטעות בחברו בטעות בחתונתו בזמן שערך את טקס הירי החגיגי המסורתי. בסרטון ניתן לראות את האקדח שמחזיק מאניש מדהשיה כשהוא עומד על במה - אך הוא ירה בו בטעות לעבר חברו בבולאל ידב, בן 35, שעמד בקהל בטקס שנערך ביום רביעי.
 


בצילומים רואים את מדהשיה מכוון את האקדח באוויר - אך לאחר שהאקדח לא הצליח לירות, הוא שמט את זרועו וירה בה בטעות לתוך ההמון, ופגע בידב עם הכדור. ניתן לראות את הקורבן מתמוטט על הקרקע, כשאורחי החתונה מתנשפים ומיהרו לעזור לו.

לפי דיווח ב"דיילי מייל", ידב הובהל לבית החולים אך עם הגעתו נקבע מותו. בעוד, המשטרה עצרה את מדשיה ולקחה כמה אחרים לחקירה. השוטרים תפסו גם את האקדח ברישיון, שעל פי הפרסומים היה שייך לקורבן.


"האירוע התרחש במהלך אירוע הנישואין שאורגן באשירוואד ותיקה אשר אשר סמוכה  לתחנת המשטרה רוברטסגני". סיפר שוטר מקומי בדברים שהובאו בדיווח המגזין הבריטי,  האקדח נתפס והחקירה בעיצומה".
 


מספר מזעזע של חגיגות חתונה בצפון הודו מסתיימות באופן טרגי בשל מסורת הירי החגיגי. לפי "הדיילי מייל"  בשנת 2019, חתן נהרג מירי חגיגי לאחר שחבר ירה שלושה כדורים בזמן חגיגיות החתונה. הירייה הקטלנית נורתה דקות לאחר שהחתן, סטינדרה קומאר, החליף זרים עם כלתו, בטקס בעיר פטנה שבצפון-מזרח המדינה. באופן מסורתי אומרים כי ירי חגיגי הוא דרך להציג יוקרה, כסף וכוח.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אקדח זה פריט חובה בכל חתונה (ל"ת)
    דניאל 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור