ויראלי

ריקי מרטין מסתבך בעבירות אלימות: "המשטרה לא מאתרת אותו"

ריקי מרטין מואשם באלימות כלפי בן זוגו לשעבר ואף הוצא נגדו צו הרחקה. אולם משטרת פורטו ריקו, שהגיעה לביתו כדי למסור לו את הצו, כלל לא מצאה אותו. נציגיו מכחישים: "ברגע שהעובדות ייצאו לאור, הוא יזוכה לחלוטין"
מערכת ice | 
ריקי מרטין (צילום אינסטגרם)
ריקי מרטין מסתבך: הזמר המפורסם בן ה-50, מואשם באלימות ובסוף השבוע האחרון הוצא נגדו צו הרחקה על ידי האקס שלו. משטרת פורטו ריקו, שם מתגורר הזמר, אישרה אתמול (שבת) את הדברים אך הוסיפה כי השוטרים שהגיעו לביתו במטרה למסור לו את הצו כלל לא מצאו אותו עד כה: "עד עתה, המשטרה לא הצליחה לאתר אותו".
מרטין מצידו, מכחיש את ההאשמות ונציגיו מסרו לאתר People: "החשדות נגד ריקי מרטין, שהובילו להוצאת צו הרחקה נגדו, שקריים ומסולפים. אנחנו בטוחים שברגע שהעובדות ייצאו לאור, הוא יזוכה לחלוטין".
בתקשורת הפורטו ריקנית טוענים שאכן התלונה הוגשה על ידי בן זוגו לשעבר של הכוכב אשר היה עמו בזוגיות במשך שבעה חודשים. ככל הנראה, לאחר שבן הזוג האלמוני ביקש להיפרד ממרטין, הזמר סירב לקבל זאת והחל לעקוב אחרי המתלונן ולהטריד אותו. ממשטרת פורטו ריקו מוסרים שבמסגרת צו ההרחקה, על מרטין נאסר להתקרב או להתקשר למתלונן עד שהמקרה ייבחן על ידי שופט.
 
החדשות מגיעות זמן קצר לאחר שהמנהלת שלו לשעבר, רבקה דרוקר, הגישה נגדו תביעה על סך 3 מיליון דולר בבית המשפט המחוזי בלוס אנג'לס, בטענה שלא שילם לה את העמלות המגיעות לה. דרוקר עבדה עם מרטין בשנים 2014-2018 ופעם נוספת מ-2020 ועד לפני כשלושה חודשים, אז עזבה לטענתה מכיוון ש"חייו האישיים והמקצועיים היו בלגן מוחלט". 
בכתב התביעה, שאורכו 15 עמודים, נכתב: "רבקה דרוקר הצילה את הקריירה של ריקי מרטין, אך יש בעיה אחת: הוא מסרב ברשעות לשלם לה עמלות בסך מיליוני דולרים שהוא חייב לה במסגרת הסכם עבודתם. עוד נאמר במסמך כי מרטין "היה אחראי לסביבת עבודה רעילה, שבה הוא התנהג לרבקה בצורה לא נאותה, עשה מניפולציות ושיקר לה, מה שגרם לה להתפטר באפריל 2022".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה