ויראלי

הכלים יוצאים מלוכלכים מהמדיח? כדאי שתקראו את זה

מומחה למוצרי חשמל מסביר כי מי ששוטף את הכלים לפני שהוא מכניס למדיח, לא עוזר לפעולת ההדחה אלא להפך
מערכת ice |  2
מדיח כלים (צילום freepik)
גם לכם יצא שהכנסתם את הכלים המלוכלכים למדיח הכלים ואז כשהם יצאו גיליתם שיש עוד לכלוך? כשהמחזה הזה חוזר על עצמו זה מרתיח עוד יותר, ואנחנו נוטים להאשים את המדיח בכישלון, אך מתברר שברוב הפעמים אלו אנחנו שאשמים, מכיוון שלא ביררנו מספיק איך הוא עובד.
מסתבר שרק אם תקפידו לוותר על שלב אחד בתהליך, הכלים שלכם ייצאו נקיים יותר. מומחה למכשירי חשמל שהופיע בסרטון טיקטוק בחשבון Mechnically Incleyened, מגלה שלאחר שתקשיבו לו, תוכלו גם לחסוך זמן ועבודה מיותרת.
 
אותו מומחה נקרא כדי לבחון מדיח של אישה שטענה כי הכלים שלה יוצאים מלוכלים אחרי המדיח, והשאלה הראשונה ששאל אותה היא האם היא שוטפת את הכלים לפני שהיא מכניסה אותם. האישה השיבה שכן, והמומחה, לא מופתע, אמר לה כי זו הסיבה שהלכלוך נשאר. "הסבון לא מפרק את הלכלוך והשומן", הוא אמר לה.
 
@mechanicallyincleyend 😲 Dishwashers have filters?? 👌 #appliances #cleaning #diy #viral ♬ Dire, Dire Docks (From "Super Mario 64") - Qumu
על פי ההיגיון של אותו מומחה, אם אתם שוטפים את הלכלוך והשומן על הכלים לפני שאתם מכניסים אותם למדיח, אתם מפריעים לעבודה שלו. מה שברור הוא שאת האוכל צריך לפנות, אך על השטיפה יש לוותר, ולהשאיר את העבודה למדיח הכלים.
 
בקרב צופי הסרטון התעוררו תגובות שונות, ובעוד כמה שהודו לו, אחרים אמרו שמהניסיון שלהם, אם הם לא שוטפים את הכלים לפני – הם יוצאים מלוכלים. "אם לא אנקה את הכלים שלי לפני המדיח, הם לא יצאו נקיים.. מניסיון", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני תמיד שוטפת כלים לפני שאני מכניסה אותם למדיח. אני לא סומכת עליו". אדם נוסף הסכים: "אני שולף כלים מלוכלכים ושמנוניים מהמדיח אם אני לא שוטף אותם מראש. כמו מריחות של שומן על פני הצלחות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המומחה מחרטט.איזה קשקוש. (ל"ת)
    לא מומחה 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדיח
    ירמי 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה לא מומחה זה טמבל. יש צורך לשטוף את הלכלוך מהכלים לפני הכנסה למדיח. שאריות מזון עלולות לפגוע במערכות נעות וכן לסתום מעברים.
    סגור