ויראלי

הצל תוקף את הדוגמנית: "גולדיגרית בשקל, אורלי ויינרמן מאחורייך"

הדוגמנית הישראלית הצטלמה עם איש עסקים המקושר לנשיא סוריה וחטפה מהצל: "השמפניות והפרארי נקנו בדם אחייך"
מערכת ice |  1
מיכל עידן ועלי מכלוף (צילום DANIEL MAC/YOUTUBE)
הדוגמנית הישראלית מיכל עידן נצפתה באוקטובר 2021 מבלה עם ידיד שלה, איש העסקים הסורי עלי מכלוף שהוא בנו של בן דודו של נשיא סוריה בשאר אסד.
הידידים צולמו על ידי דניאל מאק, שמנהל חשבונות אינסטגרם, TikTok ויוטיוב המוקדשים לבעלי רכבי יוקרה. הצלם תפס אותם בבוורלי הילס מאחורי ההגה של פרארי ספיידר ששווה יותר מ-300,000 דולר.
 
למרות שזה קרה לפני כמעט שנה, פעיל הימין ואושיית הרשת "הצל" גילה זאת עכשיו וזעם בחשבון הפייסבוק שלו: "אמריקה בטירוף על הסיפור על הבן דוד של רוצח ההמונים האויב הגדול של ישראל ובת זוגתו הישראלית, ובארצות ערב זועמים (בגלל הישראלית, לא הרצח עם..) ובישראל דממה. כנראה כדי לא להרוס את האופציה לערבוב המקסים הזה. גברת מיכל את גולדיגרית בשקל ותהני מהשמפניות והפרארי, הם נקנו בדם אחייך...נמאס לי! אנחנו האויב הכי גדול של עצמינו... אורלי וינרמן מאחוריך"
אביו של מכלוף, רמי, הוא אחד מעשירי סוריה, ועליו הוטלו בסנקציות מרובות של ארה"ב על כך שסייע במימון למשטר אסד שביצע פשעי מלחמה במלחמת האזרחים בסוריה. משרד האוצר האמריקני הקפיא את כל הנכסים האמריקאיים של רמי מכלוף והפך אותם לבלתי חוקיות לעסקים. הסנקציות הובילו לתפיסות של חשבונותיו בקפריסין ובשווייץ והותיר את רוב הבנקים בארה"ב ובאירופה ללא יכולת לנהל עמו עסקים. אבל זה כנראה לא מנע מבנו הצעיר לחגוג בלוס אנג'לס.
 
עלי ואחיו מוחמד עברו לדובאי ב-2011 בתחילת המהפכה הסורית. בסרטון נראה כי מכלוף נהג לצד אזרח ישראלי בניגוד לחוק הסורי, האוסר על מגע עם כל אזרח מ"הישות הציונית הבלתי חוקית מדרום", כפי שסוריה מתייחסת לישראל.
מיכל עידן הגיבה לפוסט של הצל וכתבה, "זה עיוות של המציאות ,לקחו תמונה שלי עם ידיד והפכו אותי לבת זוג שלו. במקום לשרוף אנשים בלשון הרע -תבדוק את הדברים במקום לעשות שיימינג."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהר מידי על המקלדת הצל הזה (ל"ת)
    אמת 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור