ויראלי

דיפלומט גרמני נעצר בברזיל בגין הריגת בעלו

דיווחים בברזיל: דיפלומט גרמני נעצר בברזיל בגין הריגת בעלו במכות וניסיון להסוות את הרצח

מערכת ice | 
זירת פשע
דיפלומט גרמני שעבד בברזיל נעצר על כך שהכה אנושות את בעלו מזה 20 שנה ולאחר מכן ניסה לטשטש את הפשע. אובה הרברט האן, שעובד כקונסול גרמני בריו דה ז'נרו, מואשם בהריגת הבעל הבלגי וולטר אנרי מקסימיליאן ביוט בשבת - שבוע בלבד לפני יום הולדתו ה-53, על פי דיווח של הסטרייט טיימס.
 
<
האן אמר לכאורה לגורמים רשמיים כי ביוט מת לאחר ששילוב של שתייה וכדורי שינה גרם לו לחלות, להתמוטט ולהכות בראשו, אמרו השוטרים. אבל דו"ח משפטי חשף כי ביוט, שנמצא בדירת החוף של בני הזוג, הוכה באכזריות, אמרו גורמים רשמיים.

הדו"ח חשף כי לגופה של ביוט היו "חבורות שונות, כולל בפלג הגוף העליון, התואמות לפציעות שנגרמו מדריסה, כמו גם נגעים התואמים להתקפה עם מכשיר גלילי", אמרה השוטרת קמילה לורנקו ברשתות החברתיות, לפי הדיווח.
 
"גרסת האירועים שמסר הקונסול, לפיה הקורבן סבל מנפילה, אינה תואמת את המסקנות של הדו"ח לזיהוי פלילי", אמר לורנקו, מהמחוז ה-14 של ריו דה ז'ניירו. "הגופה זועקת את נסיבות מותו", אמרה. האן מואשם שלא רק שיקר בנוגע למותו של בעלו, אלא גם בניסיון לכסות את הזירה לפני שהשוטרים הגיעו, כך דיווח אתר החדשות. האן לא יקבל חסינות דיפלומטית בגלל חומרת ההאשמות נגדו, נמסר מהכלי שציטט כלי תקשורת מקומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה