ויראלי

ביפן כל כך חם שהנאקה בגן החיות מתה מחום

ההתחממות הגלובלית: גל החום הקיצוני מכה בכל העולם ובגן החיות ביפן מתה נאקה, חיה שאמורה לשרוד חום מדברי, ממכת חום
מערכת ice | 
צילום ויקיפדיה
הקיץ ביפן תמיד קשוח, אבל גל החום שמכה בכל העולם, מוביל לטמפרטורות קיצוניות ותוצאות טרגיות. גן חיות גן החיות אוקאזאקי סיטי היגאשי קואן במרכז יפן מדווח שהיטומי, הנאקה (נקבת הגמל) שלהם, החיה המוכנה ספינת המדבר, מתה ממכת חום, בזמן שהטמפרטורות במדינה מגיעות בחום שיא.
היונקת בת ה-22, מבוגרת יחסית לגמלים שבויים ולפיכך בסיכון גבוה יותר לתשישות חום, הפגינה כמה מהסימנים הקלאסיים של מכת חום לפני שמתה בשבוע שעבר. "אנחנו מאוד עצובים על מותה - היא הייתה חיה מתוקה שנהגה להתקרב אלינו מאוד בזמן האכלה", אמרה הארונה הירוס, וטרינרית בגן החיות.
 
הירוקו אויאמה, מנהלת גן החיות, אמרה להיטומי יש תסמינים בסיסיים שאולי הפכו אותה לרגישה יותר לחום. העיר אוקאזאקי, שבה נמצא גן החיות, רשמה שיא מחמם של 36.8 מעלות רק יום לפני שהגמל מת. טמפרטורות כאלה הניעו את המחוז להוציא התראה על מכת חום.
 
היטומי הצטרפה לסטטיסטיקה עצובה של מספר בעלי חיים שסבלו או מתו כשהטמפרטורות עלו לרמות שיא ברחבי העולם. מוקדם יותר השנה, גל חום חמור בהודו גרם לציפורים ליפול מהשמיים מתשישות וממכת חום. הטמפרטורות בחלקי הארץ הגיעו ל-50 מעלות צלזיוס, ומצילי ציפורים דיווחו שקיבלו כמות חריגה של שיחות על ציפורים חולות.
בבריטניה, שדיווחה על טמפרטורות שיא ביולי, כמה חיות מחמד התקרבו בצורה מסוכנת למות ממכת חום. ביפן, חלק מבעלי הכלבים בחרו לקנות מאווררים לחיות המחמד האהובים שלהם כדי לשמור עליהם קרירים. החום הקשה בטוקיו הלחיץ ​​את רשתות החשמל והטמפרטורות הגיעו ל-35 מעלות צלזיוס בבירה בפעם ה-14 השנה - המספר הגדול ביותר של ימי חום קשים שנרשמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה