ויראלי

שון מנדס נחשף: מי זאת הדוגמנית הישראלית שצמודה אליו?

שון מנדס נצפה במסיבת יאכטה עם הדוגמנית הישראלית, איב ספירי, שהכירה את הזמר המפורסם דרך חברים משותפים. תמונות פפראצי שלהם התפרסמו באחד המגזינים המפורסמים, ואם תסתכלו טוב - תראו את מנדס בתמונות באינסטגרם שלה
מערכת ice | 
שון מנדס (צילום אינסטגרם)
שון מנדס, אחד הזמרים הגדולים והלוהטים ביותר בעולם, נצפה בשבוע האחרון בעת בילוי על יאכטה במיאמי, ארה"ב, עם מספר חברים שלו, ביניהם חברה אחת מפתיעה במיוחד, הדוגמנית הישראלית - איס ספדי.
איב ספדי, שמתגוררת בשנה האחרונה בלוס אנג'לס, הכירה את הזמר המפורסם דרך חברים משותפים וחגגו על יאכטה במיאמי. תמונות פפראצי שלהם התפרסמו באחד המגזינים המפורסמים, ואם תסתכלו טוב - תראו את מנדס בתמונות באינסטגרם שלה.
כזכור, רק לאחרונה מנדס חשף את הסיבה לפיה הוא ביטל את סבב ההופעות האחרון שלו: "כפי שאתם יודעים, נאלצתי לדחות את בשבועות האחרונים את הופעות מכיוון שלא הייתי מוכן לגמרי למחיר שחזרתי תגבה ממני. התחלתי את הסיור הזה נרגש לחזור סוף סוף להופיע בלייב אחרי הפסקה ארוכה בגלל המגיפה, אבל המציאות היא שבכלל לא הייתי אמון לכמה קשה יהיה להופיע אחרי התקופה ההיא. לאחר שדיברתי יותר עם הצוות שלי ועבדתי עם קבוצה מדהימה של אנשי מקצוע בתחום הבריאות, התברר לי יותר שאני צריך לקחת את הזמן שמעולם לא לקחתי".
 
מנדס הוסיף: "אני לוקח את הזמן לעצמי כדי לקרקע את עצמי ולחזור חזק יותר. לצערי אני נאלץ לבטל את שאר תאריכי הסיבוב בצפון אמריקה, ובריטניה/אירופה. קיווינו שאולי אוכל להגיע, אבל בשלב זה אני צריך לשים את הבריאות שלי בעדיפות ראשונה. זה לא אומר שאני לא אעשה מוזיקה חדשה, ואני לא יכול לחכות לראות אתכם בסיבוב הופעות בעתיד. אני יודע שחיכיתם כל כך הרבה זמן לראות את ההופעות האלה, וזה שובר את לבי לספר לכם את זה, אבל אני מבטיח שאחזור ברגע שלקחתי את הזמן הנכון להחלים. אני אוהב את כולכם ותודה רבה לכולכם על שתמכתם בי ודבקתם בי במסע הזה זה יהיה בסדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה