ויראלי

מגוחך: הזמרות השחיתו את דגל ישראל, זה העונש שקיבלו

הצמד טריבד העלה סרטון לאינסטגרם בו הן משחיתות את הדגל הישראלי עם מילים קשות וציורים גסים, הרשת הגיבה בעונש קל ומגוחך של הסרת הסרטון בלבד.
מערכת ice |  2
תיעוד העבירה (צילום דוברות משטרת ישראל)
האנטישמיות ושנאת ישראל שוב מרימה את הראשו ולא רק בארץ מבזים את הדגל, אלא גם בחו"ל ולא רק אנשים מהשורה, אלא אמנים מוכרים. בזמן שבימים אלה מתקיים בבודפשט פסטיבל המוזיקה "זיגט", צמד היפ הופ של בנות ספרדיות בשם "טריבד" העלה תיעוד שלו משחית את דגל ישראל ומעלה לרשתות החברתיות. שעות לאחר מכן הגיעו אלפי דיווחים על הסרטון והסטורי של הלהקה הוסר, עונש קל במיוחד.
כאמור, בקהל הפסטיבל נמצאים גם עשרות ישראלים, שהגיעו חלקם עם דגל המדינה והניפו אותו במהלך ההופעות. אתמול צילמו עצמן בנות ההרכב, לסטורי באינסטגרם כשהן ניגשות לדגל הישראלי, התלוי על אחד האוהלים ומשחיתות אותו.
 
הזמרות קשקשו עליו בהנאה, כתבו עליו "פרי פלסטיין" ו"ישראל אינה קיימת". לבסוף אף הגדילו לעשות, ציירו על הדגל איבר מין גברי גדול ולידו הוסיפו כיתוב "תאכלו את זה". הבנות מתועדות צוחקות ומרוצות. 
 
המעשה הילדותי והדוחה זעזע את הקהל הישראלי, אלה שבפסטיבל וגם אלו שבבית. ממש ברגעים אלה, ישראלים תוקפים את עמוד האינסטגרם של ההרכב, מציפים את הפוסטים עם סמלים של דגלי ישראל ואיחולים שונים. בשלב זה עוד לא התקבלה תגובה כלשהי מצד מנהלי הפסטיבל (שהצמד כבר הופיע בו).
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשתפו אותן בדעתכם
    אור 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/Tribade-1715465228498588/
    סגור
  • כבר דאגתי לדווח על נשות דאע"ש האלה באינסטגרם (ל"ת)
    אלמוני 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור