ויראלי

קשת 12 תחת מתקפה: "שוב מישהו התבלבל במינונים"

לאחר שידור הסרט על רוני דניאל, דוד ורטהיים ביקר את הערוץ: "הרגשה ששוב מישהו בצמרת קשת קצת שכח שעיתונאים הם לא הסיפור" ומדוע הוא ואלי ציפורי התעמתו?
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום יח"צ)
אמש (שלישי) בקשת 12 שודר בלייט נייט הסרט שהפיקו בערוץ לזכרו של העיתונאי רוני דניאל שנפטר בשנה שעברה בגיל 73 בלבד. אלא, שהסרט לא זכה לביקורת אוהדת מצד דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה.
ורטהיים כתב: "לפני שבוע ראיון בן כמעט 40 דק׳ עם משה נוסבאום, הערב סרט על חייו של רוני דניאל ז״ל. מצד אחד, מחוות יפות של חברת חדשות לעובדיה. מצד שני, הרגשה ששוב מישהו בצמרת קשת קצת שכח שעיתונאים הם לא הסיפור והתבלבל במינונים".
 
אלי ציפורי החל להתנגח בעיתונאי וכתב: "ומה אתה אומר על האייטם הבא בזמנו בוואלה סלבס(!) על העורך, אחד ושמו דוד ורטהיים? איזו צביעות!", כאשר הוסיף את האייטם שאילה חסון חיתנה אותו ואת בן זוגו. על כך הגיב: "נעלב שלא הוזמנת? פעם הבאה אשלח לך חמגשית עם עוף (ציפור) בתנור ושעועית חמוצה".
 
ציפורי לא נשאר חייב: "תגובה בוגרת מאוד! העיקר שעמוס שוקן היה, אתה הפכת את עצמך לסיפור ואחר כך מטיף לאחרים על אותה תופעה. תגיד, רכלן ולקקן, מתי תכתוב איזשהי ביקורת על האתרוג הכי גדול שלך מר שוקן? הרי יש לו חתיכת קופת שרצים, הלא כן?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה