ויראלי

איך אופירה אסייג תגיב? אייל ברקוביץ' שם סוף לשמועות

אחרי תקופה ארוכה של שמועות בנוגע למגיש הטלוויזיה וכוכב נבחרת ישראל לשעבר, האם הזוגיות חזרה למסלול כמו בפעמים הקודמות?
מערכת ice | 
אופירה אסייג אייל ברקוביץ (צילום יחצ)
בשבועות האחרונים מגיעות שמועות שונות לגבי הסטטוס של אייל ברקוביץ ובת זוגו שרון כהן ניר. בני הזוג בארבע השנים האחרונות, חוו לאחרונה משבר בזוגיות, שהפך לפרידה זמנית אחד מהשני.
על אף שהשניים הכריזו כי הם מפרידים כוחות ובוחרים לצאת לדרך נפרדת, כבר לפני שבועיים, בדומה למקרים דומים בעבר שכבר נפרדו וחזרו אחד לשני במהלך השנים האחרונות, האהבה שוב מצאה דרך לנצח והשניים שבו זה לחיקו של זו ועלו על דרך המלך המשותפת.
ברקוביץ' התייחס לכך לראשונה בתגובה ל'ישראל היום' וטען ממש רגע לפני ערב ראש השנה: "שרון? "אנחנו תמיד נפרדים וחוזרים כמו כל זוג במדינת ישראל, הבעיה שרק אצלי זה ישר כותרות בכל המקומות".
 
בין השמועות שהסתובבו בנוגע למניע הפרידה עלו בין היתר טענות לבגידה מצד בת זוגו של ברקוביץ', אולם כדורגלן העבר ומגיש הטלוויזיה ניצל את הבמה השבועית שלו באופירה וברקוביץ' בקשת 12 כדי להפריך את הטענות.
במהלך הסאגה הזאת אף ראינו את תגובתה של אופירה אסייג, בת הזוג המקצועית של ברקוביץ' בשנים האחרונות כאשר בחרה לנקוט באחד הצעדים הנראים ביותר לעין - הורדת עוקב מעמוד האינסטגרם של שירן. 
אך כאמור אחרי שלושה שבועות של תהיות סביב הסטטוס הזוגי של השניים, במאקו מדווחים כי השניים נצפו מבלים יחד במסעדת בני הדייג בראשון לציון, משדרים עסקים זוגיים כרגיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה