ויראלי

אימה במעון: כך הגננות הענישו ילדים "רעים". צפו בתיעוד

חמישה עובדי מעונות יום לשעבר במיסיסיפי ספגו האשמות על התעללות בילדים לאחר שסרטון ויראלי הראה עובד מפחיד חבורה של ילדים כשהוא עוטה מסכת "צעקה"
מערכת ice | 
התעללות בילדים (צילום vecteezy)
עובדים במרכז הטיפול והלמידה Lil' Blessings בהמילטון ארצות הברית ניסו להפחיד כמה ילדים שלדעתם היו "רעים", כך נחשף בתיעוד וידאו מטריד במיוחד שהניע את משרד הבריאות של המדינה ואת משרד השריף של מחוז מונרו לפתוח בחקירה, שהסתיימה בחמישה אנשים שהואשמו.
העובדים סיירה מקנדלס, אוסי-אנה קילבורן, ג'ניפר ניומן ושיין שלטון הואשמו כל אחד בשלוש עבירות של התעללות בילדים, כך דיווחה WTVA. טרייסי האטסון עומדת בפני אישומים בגין אי דיווח על התעללות ותקיפה פשוטה נגד קטין.
הבעלים של המתקן, שזוהה במסמכי המדינה כשילה סנדרס, סיפרה בעבר ל"מונרו ג'ורנל" כי היא פיטרה את המעורבים לאחר שלמדה על התקרית. סנדרס אמרה כי תקרית דומה תועדה גם בספטמבר, אך היא לא ידעה על התקריות עד שהסרטון הופיע ברשתות החברתיות.
עובדת אחת - שכינתה את עצמה כ-CeeCee - טענה שהמעשה לא היה "בכוונה רעה". היא הסבירה: "זה לא נועד לפגוע באף אחד וזה לא היה בכוונה רעה", אמרה בסרטון ששותף בפייסבוק, לפי ה"דיילי מייל".
 
"המורים שאלו אותי אם אני אעשה את זה או שהם יכולים להשתמש (במסכה) כדי לגרום לכיתה שלהם להקשיב או לנקות. אני לא מתעללת בילדים", אמרה והוסיפה כי היא עשתה את התוכנית שלה להפחיד את הילדים ידועה לעובדים אחרים, אך לא הסגירה זאת לסנדרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה