קריירה ולימודים

נחש נלכד בגן ילדים בדרום – בזמן שהפעוטות שהו במבנה

הורי גם ילדים ברהט זועמים בעקבות לכידת נחש בן בזמן שילדיהם שהו במבנה, וטוענים כי זו לא הפעם הראשונה שנראו נחשים במקום. פעילות הגן הושבתה
מערכת ice | 
נחש בגן הילדים (צילום צילום מסך)
הורים לילדים ברהט זועמים על העירייה לאחר שנחש אותר בתוך מבנה הגן, בעת שילדיהם שהו בו. כעת הם חוששים כי במקום ישנם נחשים נוספים.
המקרה ארע ביום שני השבוע בישוב הבדואי כאשר הנחש נלכד בעזרת מגב, הצילום שלו תועד והועלה לרשתות החברתיות. אתר N12  פרסם כי הגננת היא שמצאה את הנחש, וההורים בתגובה מיהרו להשבית את פעילות הגן, וזימנו פגישה דחופה עם עובדי עיריית רהט במטרה שייבדק אם ישנם עוד נחשים בגן.
יו"ר ועד ההורים בגן, תאופיק אלהוזייל, התלונן כי כבר מתחילת השנה נמצאו בגן נחשים, והילדים מפחדים. "הילדים היו בגן כשהנחש הסתובב", אמר, "אנחנו חושבים שיש עוד נחשים בגן, ולכן השבתנו אותו, ולא היינו מוכנים שייפתח. מחר נהיה עם העובדים בגן כדי לראות מה לעשות".
 
השבוע פורסם כי תושבת הרצליה שהלכה לשירותים בביתה במהלך הלילה, הופתעה כאשר הרגישה שתי מכות חזקות בישבנה. התברר כי הוכשה על ידי נחש צפע. לוכד הנחשים שהוזעק למקום סיפר: "ביקשתי ממנה לשבת ולהירגע כדי שלא להמריץ את זרימת הדם בגוף. הבחנתי בנחש צפע באורך של 1.10 מטר נע בתוך תעלות הניקוז של האסלה.
בבדיקה התברר כי כמה ימים לפני המקרה, בעלה של האישה הבחין בנחש הנכנס לתוך צינור הביוב. הוא קיבל עצה לאטום את הצינור וכך עשה. ככל הנראה מכיוון שלנחש לא הייתה דרך לצאת ממערכת הביוב, בחיפוש דרך לצאת הוא הגיע לתוך האסלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה