בחירות 2022

נציג המגזר הבדואי ברהט גייס 2500 מתפקדים למרצ

מרצ זוכה לתמיכה רחבה יחסית במגזר הבדואי, כך עולה מנתוני גיוס של נציג בדואי המתמודד לרשימה. באם ישיג את הרוב הדרוש הוא יזכה לשיבוץ במפלגה. 
דוד זולדן | 
מדבקות של מרצ (צילום מסך)
הפתעה במרצ: ד"ר מאזן אבו סיאם מרהט ביצע את המפקד הגדול של הפרימריז וגייס 2,500 מתפקדים.
מאז פרשת זועבי, במרצ לא משריינים נציגים ערבים מחוץ לרשימה אך מאפשרים לנציגים ערביים להתמודד בתוך המפלגה והמפקד הוא כאמור, אינדיקציה לפוטנציאל האלקטורלי של מאזן ולמעמד שלו בקרב הציבור הבדואי והערבי. אם יבחר מאזן למקום ריאלי ברשימת מרצ לכנסת ה - 25 הוא יוכל לסייע למרצ להעלות את שיעור ההצבעה בקרב הציבור הבדואי והערבי ולקבל קולות שהם "מחוץ לגוש" וכך להגדיל את הגוש שלנו.
 
כמו כן, הציבור הבדואי הוא "החצר האחורית של מדינת ישראל". תשתיות ומסגרות להסדרת קרקעות לוקים בישובים אלו בחסר. הגיע הזמן לתקן גם את הסוגיה הזו. ובתוך כך, במרצ פסלו לאחרונה קרוב ל-1,000 טפסי התפקדות שהוגשו למפלגה על ידי מתפקדים מהמגזר הבדואי - כך פורסם בחדשות כאן.
על פי הדיווח, במפקד של המפלגה שנסגר לפני שבועיים התפקדו 19 אלף מתפקדים בסך הכול, מתוכם הוגשו 2,000 טפסים של מתפקדים מהמגזר הבדואי בנגב. מחצית מהם נפסלו ולא התקבלו כחברים במפלגה. גורמים בתוך המפלגה אמרו שאלף טפסי ההתפקדות שנפסלו העלו חשד ממשי ל'מפקד ארגזים' שהמתפקדים במסגרתו לא שילמו את דמי החברות למפלגה.
פסילת מתפקדים יכולה להתבצע אם לדוגמה שולמה ההתפקדות שלא על ידי האדם שהתפקד, אלא על ידי מישהו אחר. עילה נוספת עשויה להיות התפקדות כפולה למפלגה אחרת. במקרה של מרצ, מי שפקד את 2,000 המתפקדים במגזר הבדואי הוא פעיל בדואי מרהט בשם מאזן אבו סיאם, שמכהן גם כחבר מועצה בעיר. לטענתו, הוא לא קיבל הסברים ברורים מהמפלגה מדוע חצי מהטפסים שהגיש להתפקדות נפסלו, והוא דורש תשובות אחרת יעתור לבית הדין של המפלגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה