ויראלי

משטרת ישראל לא אהבה שיר - וניסתה להפסיק הופעה באמצע

שוטרים ממשטרת ישראל ניסו לעצור בסוף השבוע האחרון את ההופעה של הראפר הפלסטיני השנוי בחלוקת, תאמר נאפר, שנערכה בכפר יאסיף שבצפון, בטענה שהוא שר נגד מדינת ישראל והמשטרה וכי הוא מסית
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
שוטרים ממשטרת ישראל ניסו לעצור בסוף השבוע האחרון את ההופעה של הראפר הפלסטיני השנוי במחלוקת, תאמר נאפר, שנערכה בכפר יאסיף שבצפון, בטענה שהוא שר נגד מדינת ישראל והמשטרה וכי הוא מסית. כך פורסם שלשום (שני) ב-N12.
בתיעוד מהמקום נראה אחד השוטרים מדבר עם ראש העיר ומפיקת האירוע, ודורש מהם להוריד אותו מהבמה ולבטל את המופע באופן מיידי. ראש המועצה שאדי שווירי דחה את דרישת השוטרים והורה להמשיך בהופעה.
בתיעוד שעלה נשמע אותו שוטר אומר: "הוא שר שיר נגד המשטרה, שירים מסיתים נגד מדינת ישראל. כרגע הוא לא ממשיך את ההופעה שלו, כרגע מגיע קצין אבטחה ורישוי שיפסול את האירוע על פי החוק. סיימתי את דבריי, מבקש להתפנות עד שהקצין ומפקד האירוע יגיעו ויעשו את העבודה שלהם".
 
לדבריה של המנהלת האישית של נפאר, הכל התחיל כאשר הוא שר את השיר "סלאם יא סאחבי", שמתייחס לאלימות בחברה הערבית. אז אותו שוטר התחיל לדבר איתו תוך כדי שהוא שר. לדבריה, השוטר אמר לתאמר "תרד מהבמה או שאוריד אותך". תאמר לא ירד והשוטר לא עשה דבר לבסוף.
עוד היא טענה כי השוטר חיכה לסיום ההופעה עם עשרה שוטרים נוספים, וכשתאמר ירד מהבמה הוא החזיק אותו מהכתף וניסה למשוך אותו החוצה אל מחוץ למתחם. המוזיקאי לא הסכים לצאת, ובשלב זה לדבריה הפקת האירוע וראש המועצה התערבו והסבירו לשוטר כי אין לו זכות לעשות זאת.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל פעלה לאבטחת האירוע תחת כיפת השמיים. במסגרת האירוע נשמעו שירים שיש הקוראים להסתה וזאת בניגוד לסיכום מקדים עם מפיקי האירוע. משטרת ישראל פנתה למפיקת האירוע והזמר התבקש והוזהר שלא להסית נגד המשטרה שעושה את עבודתה בשמירה על בטחון הציבור והסדר הציבורי. ההופעה לא הופסקה והזמר סיים את ההופעה כמתוכנן. העניין הועבר לבחינת הגורמים הרלוונטיים במשטרה. משטרת ישראל תמשיך לעשות כל שנדרש למען השמירה על שלומו ובטחונו של הציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה