ויראלי

כוכבת הישרדות נגד ההפקה: "שרפו ודרסו אותי בשביל רייטינג"

ליטל סמדג'ה, כוכבת העונה הרביעית של "הישרדות VIP", עלתה למתקפה חסרת תקדים נגד ההפקה: "הציגו אותי בצורה מגמתית כאדם מאד כועס, שרפו אותי כדמות שנויה במחלוקת וקוטלגתי כערסית. הם לא שמרו עליי. כעסתי מאוד. למען הרייטינג לא היה איכפת להם לדרוס את כולם בדרך. הייתי בדיכאונות. זה השפיע לי על חיי האישיים"
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
ליטל סמדג'ה, כוכבת העונה הרביעית של "הישרדות VIP" ששודרה ברשת 13, עלתה היום (שני) למתקפה חסרת תקדים נגד ההפקה של הישרדות, זאת במסגרת ראיון שהעניקה ל-TMI.
סמדג'ה טענה: "אני הייתי מאוד מאוכזבת מהישרדות, הם הציגו אותי לפי הדמות שהם רצו לייצג. הייתי האמא היחידה עם ילדים קטנים, הייתי מלאת רגש, אדם שמאד מחבק ואוהב אנשים והם לא הראו שום צד כזה ורק לקחו רגעים קשים שלי עם תגובות קיצוניות, בכל זאת היינו בסיטואציה מאוד קיצונית, וערכו אותם בקטעים אחרים שלא מתאימים".
 
סמדג'ה המשיכה ותקפה: "הציגו אותי בצורה מגמתית כאדם מאד כועס, שרפו אותי כדמות שנויה במחלוקת וקוטלגתי כערסית. הם לא שמרו עליי. כעסתי מאוד. למען הרייטינג לא היה איכפת להם לדרוס את כולם בדרך. הייתי בדיכאונות, במהלך שידורי התוכנית וגם הרבה זמן אחריה. לקח לי המון זמן לחזור לחיים הרגילים שלי. את לא מבינה כמה סבלתי. אני לא יכולה לתאר כמה זה השפיע עליי בחיי האישיים".
לסיכום אמרה: "לא היה לי לווי פסיכולוגי מטעם ההפקה. פשוט שרפו אותי לטובת רייטינג... אני 12 שנה בתעשייה, הייתה לי עבודה, אבל אחרי הישרדות הכל הלך לעזאזל כי אף אחד לא נתן לי הזדמנות. מי ירצה לעבוד עם הערסית שהציגו אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה