ויראלי

גרושתו של סטטיק חושפת את התסמונת שלה: "אני בוכה"

תסמונת קדם וסתית PMS, היא תופעה נפוצה ולא מספיק מוכרת שבין 5 ל-8 אחוזים מהנשים סובלות ממנה והיא עלולה לפגוע בשגרה ובאיכות החיים שלהן, שרית פולק סיפרה על ההתמודדות שלה: "עד לפני כמה שנים לא ידעתי מה זה. פשוט חשבתי, או שאני משתגעת או שקורה משהו באיזשהי תקופה בחודש, אבל אז קראתי על זה"
מערכת ice |  8
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
גרושתו של סטטיק, שרית פולק, שסיפור גירושיה מהזמר גרם ללא מעט כותרות במדינה ולסערת ענק, בוחרת להתרחק מהצהוב ולקדם את המודעות לבעיה רפואית ממה היא סובלת. רק השבוע היא הייתה בין הצועדות על המסלול בשבוע האופנה, בבגד ים אדום שגנב את ההצגה.
מאז הגירושים ולרגל פאנל מיוחד שערך בנושא התסמונת ממנה היא סובל - PMS, היא החליטה לדבר לראשונה בראיון ל-TMI על הקושי הגדול: "צעדתי בשתי תצוגות, אחת של פיקס ואחת של שמלות כלה של אריאל טולדנו, מאלפות, וזהו, סיימתי לצעוד וגם השתתפתי בפאנל, היה יום מלא בעשייה".
 
על כך שגם לבשה שמלת כלה בתצוגה: "לא מרגש אותי במיוחד, כבר לבשתי לא מעט פעמים לצילומים, לתצוגות, לחתונה, אז תמיד נחמד, וזהו. שמלות מהממות אריאל עשה, עכשיו אני אתחיל לעבוד איתו הרבה, יש לי הרבה כלות. איך זה לדגמן? לא חשבתי, כי אני לא דוגמנית. זה עבודה קשה, באמת שזו עבודה קשה, אני מורידה בפניהן את הכובע, שעות לא שעות, קר, חם, על עקבים, זה מטורף. מי שלא עוסק בזה לא מבין עד כמה זה קשה".
על התסמונת קדם וסתית: "כן, גם הפאנל שהתארחתי בו לפני. הרי בתקופה הזו אנחנו יכולות להיות טיפה רגשיות יותר, טיפה פחות מאוזנות, יש 150 תסמינים, אז זו הייתה תצוגה שמאוד קריטי לשים אותה על המפה. בסופו של דבר אין מודעות לנושא הזה. עד לפני כמה שנים לא ידעתי מה זה. פשוט חשבתי, או שאני משתגעת או שקורה משהו באיזשהי תקופה בחודש, אבל אז קראתי על זה, כי אני אוהבת לקרוא. אני הופכת להיות בן אדם אחר... סתם. פשוט אני הרבה יותר רגישה. אני יכולה לשבת בבית, לראות סרט ולבכות גם אם לא קורה שום דבר, לא שמח לא עצוב. אני סתם כזה... 'אוי, הוא אכל גלידה'. אני מאוד רגישה, אני פתאום עם מצבי רוח, אני בן אדם מאוד עם 'סנטר' ויציב, לא מתאים לי להיות לא מאוזנת. אגב, אני עכשיו, אז לא לעצבן אותי. פתאום אתה רואה אותי מתחילה לבכות. אתה אומר לי משהו ואני בוכה".
על כך שהיא אמרה שהיא חושבת שהיא משתגעת: "לא באמת משתגעת, אתה הרבה יותר רגיש, עם פתיל יותר קצר. מי שמכיר אותי יודע שאני לא בן אדם שרב עם אנשים, אני יכולה להיות קצת יותר עצבנית, טיפה, במנעד שלי... זה כזה 'צ'יוואווה קטנה'. לא יותר מזה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שימי וכל היתר
    ויקי 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת הניחו לנו עם כל הסיפורים המדכעים מספיק מה שיש לנו . רוצים סיפורים יותר משמחים אופטימיים
    סגור
  • 7.
    הניחו לנו מכל המשוגעים והמתוסבכים !!! (ל"ת)
    הזועם 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 6.
    מאוסה המסכנה
    לי 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש עוד משהו שחשוב שנדע עליה?! די כבר עם הסחת דעת מהחשוב באמת.
    סגור
  • 5.
    איכס
    אלי 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה עוד תעשה ואיזה סיפור תספר .בשביל להישאר בתודעה.מי זו שרית פולק אם לא סטטיק לא שומעים עליה דבר.דרכו יש לה פירסום וזה היחצנות שלה וממציאה סיפורים.לאן עוד תרד איכס רודפת בצע.דניאל גרינברג 2 בושה
    סגור
  • 4.
    שרית פולק
    בוקרה 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היא ניראת על הרצף לא בטוח שהיא בקו הנורמלי בטח לא עשתה אבחון כדי שלא ידעו שהיא אוטיסטית
    סגור
  • 3.
    לכי לטיפול (ל"ת)
    אלמוני 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    מעניין
    מייק 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לי את הביצה
    סגור
  • 1.
    בושה.
    אבי 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזה כוד סיפוריים.פולק תמצי.בשביל להישאר בתודעה די זה כבר מגעיל
    סגור