תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג יצאה להפגנה והצהירה: "חובה להתנגד לדיקטטורה"

פאולה רוזנברג, מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, יצאה ביחד עם בעלה, ליאון רוזנברג, להפגנה נגד הרפורמה המשפטית ברחוב קפלן בתל אביב וכתבה בסטורי שלה באינסטגרם: "חובה להתנגד לדיקטטורה"
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)

המחאות נגד הרפורמה המשפטית נמשכו אמש (שבת), כאשר בין המפגינים היו גם מגישי קשת 12, פאולה וליאון רוזנברג, שיצאו גם הם להפגין, כאשר לאחר מכן פאולה אף העלתה סטורי אחרי שחזרו מההפגנה עם תמונה של החתולה המשפחתית - אמילי.

פאולה כתבה לצד התמונה כך: "חזרנו הביתה מההפגנה ואמילי ממש גאה בנו. סתם, לא באמת אכפת לה כל עוד היא מקבלת פינוקים ואוכל, מצידה תהיה דיקטטורה. רק שיש הבדל קטן אחד, אמילי היא חתול! אם את לא חתולה - חובה להתנגד לדיקטטורה".
 



בתוך כך, רגע לפני ההצבעה על חוק עילת הסבירות ובשבוע ה-27 ברציפות לאחר הקמת הממשלה עשרות אלפי מפגינים יצאו אמש (שבת) למחות ברחבי הארץ נגד הרפורמה המשפטית, לאחר שבתחילת השבוע שעבר חסמו מפגינים את נמל התעופה בן גוריון ובאמצע השבוע הודיע ניצב עמי אשד על סיום תפקידו כמפקד מחוז תל אביב וטען כ הדחתו פוליטית, יצאו אלפי מפגינים באופן ספונטני לרחובות, גם הערב המשיכו המחאות ביתר שאת.

לאחר שנפוצו שמועות כי המשטרה תנקוט ביד קשה נגד המפגינים הבהירו במשטרה כי "לא מתכוונים לכלוא מפגינים לנוכח גל השמועות והפרסומים הלא נכונים", כאמור גם הערב יצאו עשרות אלפי מפגינים למחות בשורת מוקדים ברחבי הארץ בראשם כמו בכל מוצאי שבת צומת קפלן בתל אביב.
 


המפגינים העבירו מסר כי אם ההצבעה על עילת הסבירות שאמורה להיערך ביום שני הקרוב לא תבוטל תהיה מחאה ש"לא נראתה מעולם", בארגוני המחאה פנו לבעלי העסקים לשחרר את עובדיהם להפגין למען עתיד המדינה ואכן המעסיקים מתכוונים לשחרר את עובדיהם במטרה למחות ביום שני הקרוב מל משכן הכנסת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה