ויראלי

הפטריוטים בדרך לזעזוע? בערוץ 14 מכחישים בשלב זה

להקת הבית של 'הפטריוטים' בערוץ 14 שוב נעדרה משידור - כאשר בשלב זה, בחמש תוכניות ששודרו מאז ההחלטה להכניס להקה לאולפן, הלהקה הופיעה רק בשלוש תוכניות. בערוץ מכחישים זעזוע - וטוענים שהלהקה תופיע רק בחלק מהשבוע
תום נחום |  3
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
אחרי פיגוע הירי המזעזע והרצחני בשבת בחווארה בו נרצחו שי סיילאס ניגרקר בן ה-60 ובנו, אביעד ניר בן ה-28, פיגוע אשר גרם גם לינון מגל ופאנל 'הפטריוטים' בערוץ 14 לשנות כיוון בתוכנית, כאשר בניגוד לתוכניות האחרונות, הוחלט לוותר על הלהקה והאווירה בפאנל הייתה עגומה בעקבות הפיגוע ומגל ושאר חברי הפאנל הגיבו בכאב גדול לפיגוע - הלהקה נעדרה גם אמש (ראשון) משידור 'הפטריוטים' בערוץ 14.
אך למרות שעד כה,  בחמש תוכניות ששודרו מאז ההחלטה להכניס להקה לאולפן הלהקה הופיעה רק שלוש פעמים ונעדרה בשתי התוכניות האחרונות, בערוץ מכחישים אפשרות לזעזוע וטוענים כי הלהקה תהיה נוכחת בתוכנית רק מחלק מהשבוע ולא באופן קבוע וכי לא התקבלה החלטה לוותר על השתתפותה של 'להקת הבית' בתוכנית.
כזכור, לאחר הפיגוע ינון מגל פתח את התוכנית בצורה עגומה לעומת הפתיחה הרגילה והגרנדיוזית ואמר: "טוב, זה מה יש, לא פעם ראשונה שזה קורה לנו, אבל אלה החיים שלנו, שוב אנחנו פותחים שבוע בצורה קשה, איך שיצאנו משבת שמענו שהיה רצח של שני יהודים בחווארה. לא ברור מה היה להם לחפש בחווארה, למה צריך לשטוף את האוטו בחווארה, למה צריך להסתובב שם כמה שעות, אבל זה עדיין כמובן לא נותן לגיטימציה לפגוע בשערה משיערות ראשו של יהודי בארץ ישראל, זה לא שנעשה פה ׳האשמת קורבן׳ בדרך כזו או אחרת".
איתמר פליישמן הוסיף: "אני הייתי מנותק כל השבת אז שמעתי על זה ממש לפני שעה, נדבר על זה אבל צריך להגיד עוד פעם - הרוצח הוא אשם, מי שיצא לרצוח הוא האשם. בתור מי שהיה כתב שטחים והסתובב בעסקים בתוך חווארה וליד חווארה, אין לישראלים ויהודים מה לחפש שם, ולא רק שם, כפרים פלסטינאים זה לא מקום שכדאי להיכנס אליו, בטח לא בתקופה הזאת, וזה לא מוריד במילימטר מהאחריות של הרוצח המתועב בפיגוע הזה".
 
דרור קאפח אמר: "עוד שני יהודים ששילמו בדמם על מנת לגאול את אדמת ארץ ישראל, ולצערנו המחיר כבד. תנחומים למשפחות". אך ינון מגל הגיב לו: "טוב, זה לא שהם היו שם באיזה פעולת גבורה על אדמת ארץ ישראל, אפשר היה לוותר על הכמה שעות האלה בחווארה אם אנחנו רוצים לדייק באירוע הזה, לא חייבים להיות שם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עם הממשלה הזו
    יצחק שלמה 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד יהיה פיגוע פנימי או חיצוני שימנע שמחה. לאור זה מוטב להשבית את הלהקה.
    סגור
  • 2.
    ....
    ערוץ 14 ערוץ השקר 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .....
    סגור
  • 1.
    תכנית פח,ערוץ פח (ל"ת)
    תכנית פח 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור