ויראלי

יעל בר זוהר מרוסקת: "לא מאמינה שלא תבוא אלינו יותר"

לאחר ששכלה את אחיינה שנרצח ביום תחילת מלחמת 'חרבות ברזל', יעל בר זוהר כתבה: "אני כועסת. אני מתגעגעת אליך ורוצה שתדפוק לנו בדלת ותגיד סתם נראה לכם.. עילי אני הדודה הכי גאה בך ואני מנסה להתנחם שאני יודעת שהרגשת וידעת כמה אני אוהבת אותך - כל החיים מהיום הראשון עד האחרון"
מערכת ice |  3
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
אחרי שביום שבת השחור שעבר על מדינת ישראל. ב-7.10, כאשר מחבלים חדרו מרצועת עזה לישראל ורצחו לפחות 1300 ישראלים, כאשר הותקפו גם ערי המרכז ברקטות, שהגיעו אפילו בסמוך לעירו של מגיש 'הישרדות' ו'האח הגדול' ברשת 13, גיא זוארץ, נודע כי למשפחתו כי הנורא מכל קרה ואחיינו שלו ושל יעל בר זוהר נרצח במסיבה ברעים.
בר זוהר כתבה באינסטגרם שלה: "הסטורי הבא הוא הסטורי הכי עצוב וכואב ומכעיס ושורף לי את הלב ולא הגיוני- אני עדיין לא מאמינה שזה קרה. לא מאמינה שרצחו אותך. לא מאמינה שלא תבוא אלינו הערב לארוחת שישי".
 
עוד היא כתבה: "אני כועסת. אני מתגעגעת אליך ורוצה שתדפוק לנו בדלת ותגיד סתם נראה לכם.. עילי אני הדודה הכי גאה בך ואני מנסה להתנחם שאני יודעת שהרגשת וידעת כמה אני אוהבת אותך - כל החיים מהיום הראשון עד האחרון".
לסיום היא נפרדה: "נשמה שלי. נסעתי עם גיא היום לבקר חיילים וחיילות בבסיסי צה״ל.. פלמחים. נבטים.. שרנו את ההמנון ביחד ובכינו. גיא ורועי הזכירו אותך- אתה איתנו חזק לנצח נצחים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני מוכן לבוא אליך
    Dominique 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תרצי גם בחלום שלך
    סגור
  • אתה ?
    יוסף 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שאתה רוצה לבוא אליה. תחשוב כמה נמצאים. היו ובדרך לאמא שלך הזו...ללת טמבל עלוב נפש
    סגור
  • 1.
    כואבת את הכאב שלכם. תהיו חזקים. (ל"ת)
    דנה 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור