ויראלי

נועה קירל שולחת מסר לחמאס: "להחזרת החטופים ולזכר הנופלים"

נועה קירל הצטרפה לטרנד וחתמה את שמה על אחד הטילים שמיועדים לעזה: "להחזרת החטופים ולזכר הנופלים"
מערכת ice |  2
נועה קירל במסר מאיים לחמאס (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)

מלחמת חרבות ברזל, שנכנסה היום (חמישי) ליומה ה-34 של לחימה קשה, מגייסת עוד ועוד אמנים ומשפיענים אשר נרתמים למאמץ המלחמתי ופועלים במגוון זירות על מנת לתמוך בנפגעי המלחמה. אחת מהם היא נועה קירל, שעוזרת בהסברה, תורמת ומנסה לשמח במה שהיא יכולה את החיילים והנפגעים מהמלחמה.

היום, נועה קירל אף לקחה צעד אחד קדימה והחליטה לאמץ את הטרנד בו כותבים על טילים שמשוגרים לעזה. קירל חתמה על אחד הטילים עליו כתבה: "להחזרת החטופים ולזכר הנופלים. ה-7.10.2023", כשלסיום כאמור חתמה את שמה על הטיל.
 


כזכור, קירל נרתמת למען ילדי העוטף ואתמול היא יצאה במבצע מכירות של כל המרצ'נדייז' שנשאר מהמופעים האחרונים שקיימה בפארק הירקון, כאשר 100% מההכנסות יתרמו לילדי עוטף עזה. 

מלבד זאת, מאות מוצרים מהמרצ'נדייז' ייתרמו לתושבי העוטף שפונו מביתם במתנה. אותה תרומה למען ילדי עוטף עזה נעשית בשיתוף הפקת המופע בפארק הירקון וחברת מרץ' 972. בין מוצרי המרצ'נדייז' שניתן לרכוש: כובעים, חולצות, פאוץ', תיקים ועוד.
כזכור, ביום השלישי למלחמה, קירל הוזמנה לשיר את "התקווה" במסגרת כנס הזדהות ותמיכה במשפחות הנרצחים והחטופים במלחמת 'חרבות ברזל', לצד השגריר גלעד ארדן, שגרירי המדינות החברות במועצת הביטחון, ושגרירים ודיפלומטים בכירים.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין גבול לטימטום (ל"ת)
    ל 1 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי יודע?
    מעוף 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אחרי הבושות שעשית באירוווזיון הגיע המלחמה , תקבלי על עצמך צניעות זה מה שישמור את עם ישראל ואת ארץ ישראל .. הפריצות קוראת למחבלים לבוא על עם ישראל ולהרוג אותם ... עכשיו זה הזמן לחזור בתשובה ולקבל קבלה על עצמך !!
    סגור