ויראלי

אופירה אסייג משתוללת מעצבים: "בושה, מי אתה בכלל?"

אסייג כתבה בכעס על חבר הכנסת אלמוג כהן בצירוף הווידאו של העימות שלו עם משפחות החטופים בכנסת: "בושה, בושה, בושה, אלמוג כהן תתבייש לצעוק על משפחות החטופים. מי אתה בכלל שתגיד להם אין לכם מנדט על הכאב? תתבייש"
מערכת ice |  7
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר העימותים בוועדה לביטחון לאומי בראשות ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית הבוקר, (שני) בדיון בקידום חוק עונש מוות למחבלים, התגלע עימות כואב וייצרי בין חבר הכנסת אלמוג כהן למשפחות החטופים בו נאמרו מילים קשות משני הצדדים. אופירה אסייג מגישת קשת 12 פתחה חזית עם הח"כ.
אסייג כתבה בכעס על חבר הכנסת כהן בצירוף הווידאו של העימות שלו עם משפחות החטופים בכנסת: "בושה, בושה, בושה, אלמוג כהן תתבייש לצעוק על משפחות החטופים. מי אתה בכלל שתגיד להם אין לכם מנדט על הכאב? תתבייש".
יו"ר הוועדה פוגל ציין בפתח הדיון כי במדינת ישראל קיים חוק עונש מוות שנעשה בו שימוש רק פעם אחת. "כל אחד מהמחבלים הוא אייכמן, אנחנו לא יכולים להחזיק בבתי הכלא שלנו מחבלים שמבחינתם לרצוח ילד ולהתעלל באישה בהיריון זה חלק מהלקסיקון, אנחנו לא צריכים להכיל את המפלצות האלו ולגדל אותן. המפלצת הזו מנסה להפעיל כל לחץ כדי למנוע מאיתנו לחוקק את החוק, גם על משפחות החטופים".
  
"תפסיקו לדבר על להרוג ערבים, תדברו על להציל יהודים", אמר חן אביגדורי, שבתו נעם ואשתו שרון נחטפו לרצועת עזה. בשלב זה ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) התפרץ לעברו בזעם: "אין לכם מנדט על הכאב, גם אנחנו קברנו 50 חברים, אם אתם רוצים להקשיב תדברו, אל תלכו אחרי פוליטיקאים קטנים. גם חבר שלי גם חטוף בעזה, אתם רוצים להגיע לדיון אפקטיבי, אל תלכו שולל אחרי פוליטיקאים קטנים ואל תגיד 'רוצים להרוג ערבים'".

"אנחנו מתעסקים בעונש מוות כשיש אנשים חיים בפנים?". משפחות החטופים זועמות בוועדה לביטחון לאומי (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)
ירדן גונן, אחות של רומי גונן שנחטפה לעזה שאלה את חברי הוועדה: "למה אתם נותנים להם כלי לידיים לתלות את אהובינו בעזה ולעשות מזה מופע ראווה? אנחנו מתעסקים בעונש מוות כשיש אנשים חיים בפנים?". אודי גורן, בן דוד של טל חיימי מניר יצחק שנחטף לעזה, אמר: "אתם הופכים אותם לשהידים, לקדושים, לאנשים שיתלו את הפוסטרים שלהם ברחובות. הם יהפכו למודל לחיקוי".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה למשפחות החטופים: "כשאני עובר ממקום למקום ומחלק נשקים אני גם חושב על הילדים שלי ועל הילדים שלכם. אבל, אני גם רוצה להגיד, החמאס לא חיכה לעונש מוות למחבלים, הם הלכו לרצוח, להתעלל ולפגוע, לאנוס, בלי עונש מוות למחבלים. אני אומר את זה עם כל האהבה והערכה אליכם, התפיסה שלי היא הפוכה משלכם".
 
מטה משפחות החטופים מסר כי הוא מתנגד לקיום הדיון בכנסת בנושא עונש מוות למחבלים. "עונש המוות הוא נושא רגיש שצריך להיות נדון תחילה בדיונים סגורים בפורומים מקצועיים. ממילא, הטלת עונש מוות אפשרית גם כיום ואינה מצריכה תיקוני חקיקה. בנסיבות אלה, לדיון היום לא יכולות להיות השלכות מעשיות. קיומו בעיתוי הזה מסכן את חיי יקירינו מעבר לסיכון הקיים ממילא וזאת מבלי שהדבר מקדם תכלית ציבורית כלשהי".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אשה רעה
    אריה 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלמוג צודק ואפי רע שתלך לעזזל ושלא תשכח שבזכות גוטמן היא התפרסמה ורק אנשים נורמליים יודעים מה זה להתפרסם דרך בגידות ניאוף
    סגור
  • 6.
    עופי-רע הפוזלת החנוטה והאפס ברקופליץ
    עופי-רע 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החנוטה בועלת מאמני כדורגל מחפשת תשומת לב ? או איזה אבר למצוץ גבינת מוצרלה נוזלית שקופה ? פךךך איזה גועל הבהמה הזאת
    סגור
  • 5.
    אופירה. אסייאג
    אב 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    "ויפתח ה את פי האתון" האתון של בלעם. יתר. חכמה ממנה. וגם יותר מועילה ממנה.
    סגור
  • 4.
    לך אין מנדט
    מעירה 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם חבריך כבר מתים
    סגור
  • 3.
    כל מילה אמת
    רפי 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ומי את עבד השמאל ההזוי
    סגור
  • 2.
    הנה התעוררה גברת תשומי העבד של השמאל
    נעמה 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בזמן שעשתה בטן גב בדובאי הוא נלחם במחבלים. תתביישי את
    סגור
  • 1.
    האיש הקטן ביותר
    חחח 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלמוג כהן מדבר על פוליטיקאים קטנים
    סגור